You have Adblock enabled.
Adblock has been known to cause issues with site functionality. If you experience any difficulties, please try disabling Adblock.

Skinny girl sucking on his candy

Background
Ad by Traffic Junky
85%
rating
(295 ratings)
251,211
August 4, 2011
By: My Tiny Dick
Pornstars:
Tags:

This video is part of the following collections:

Advertisement
Resume

Video Description:

She loves the taste of his cock and plays with it till it cums

    All Comments (49)

  • Please enter your name.

    Please enter your message.

    Sorry, could not submit your comment.

    Thank you for submitting your comment! All comments are moderated and may take up to 24 hours to be posted.

    • dick October 29, 2011

      wanna suck my dickits abt 5 inch

    • split tail luvr October 29, 2011

      Got a big mouth and pussy for that big dick too bad did not take up the old pooper

    • big cock October 30, 2011

      You gotta be kidding my cock is 9 inches

    • Hajdbxj October 30, 2011

      Damn girl

    • Dj October 30, 2011

      I gotta a big cock any females wanna have fun wit it

    • Kriss September 18, 2011

      I agree with tiny tits. Small beautiful tits are to die for. I love cumming all over them.

    • stickydick August 10, 2011

      tiny tits are very sexy - I wish I could cum on yours

    • Sw August 4, 2011

      Anne Howe aka Melissa Ashley ;-)

    • stickydick August 8, 2011

      I love flat chested girls

    • stickydick August 8, 2011

      I want to fuck you

    • Tiny tits August 8, 2011

      Who says us flat chested girls aren't sexy! I'm a 32aa. I didn't start getting dates in high school until my girl friend and I agreed to suck off a couple of guys on the football team. She had big tits, so the guys wanted her, but she couldn't finish, so I finished sucking both guys and they came all over my tiny tits. After that, I was the most popular girl in school, even without big tits!

    • wanna have sex right now October 30, 2011

      How wants to suck my big cock

    • KGB October 31, 2011

      Mmmm, let me dick your pussy.

    • SPUNK1 April 22, 2012

      LOVE TO DO HER...............

    • sexplorer August 30, 2012

      fuck you! shit

    • ashley January 12, 2014

      Its so cute that she thanks him for cumming on her face,I like saying stuff like that but Im afraid guys would think Im a slut. I kinda am though lol

    • afterdark1961 September 10, 2014

      the outfit she took off was killer i was thinking if she was only going to blow me leave it on but when i seen the tea cup titties i blew my load

    • Duke17 April 18, 2012

      Melissa, shes been arnd for a while, but i luv her red hair tiny tits & tite yng cunt

    • SPUNK1 April 18, 2012

      I WOULD PUT MY CUM IN HER ANYTIME,CUTE GIRL.....

    • Eirn October 31, 2011

      Nice big cock

    • turkish playboy November 1, 2011

      nice ass yeahhhh

    • ich November 5, 2011

      wurst

    • OMG December 13, 2011

      My erection went away when I gazed upon that monstrosity!

    • porco August 4, 2011

      a bitch!!

    • lol August 4, 2011

      looks like a he haha!

    • this_is_a_jacking August 4, 2011

      She did a suck video with Heather Brooke. I couldn't tell she was this flat in that video because she had a shirt on but meh.

    • Asshole August 4, 2011

      I'd bang her

    • 1st August 4, 2011

      her name is melissa-ashley

    • me August 4, 2011

      melissa-ashley/anne howe and a few other names

    • Rt August 4, 2011

      She ug

    • mayo August 4, 2011

      who is that hoooooooooot girl

    • 2nd August 4, 2011

      Tiny Lizy

    • Holy lol August 4, 2011

      Nice haha

    • S August 4, 2011

      So... who is that flat chested dude who is blowing him? :D

    • .lo August 4, 2011

      im jacking off so hard

    • nice boy August 4, 2011

      is that a video of tiny dick?

    • sd August 4, 2011

      a guy.

    • Hapy August 4, 2011

      Joe strikes again

    • Max August 4, 2011

      Nice Girl!!!

    • james August 4, 2011

      She??

    • 2nd August 4, 2011

      yeah any more of this girl?

    • 2nd August 4, 2011

      it's the chick that stared at Deepthroat

    • comebackL8RimBatin August 4, 2011

      tiny lisa

    • wowi August 4, 2011

      nice skinny girl. cute tittis.

    • 2nd August 4, 2011

      Melissa Ashley

    • bob August 4, 2011

      melissa ashley

    • Yessssssss! August 4, 2011

      It's Melissa Ashley. She even has prego stuff.

    • 2nd August 4, 2011

      her name is melissa ashley

    • 1st August 4, 2011

      who is she??????????/

Loading Comments

Suggest Video Details

Select the details below that best describe this video. We appreciate your assistance and will use this information to improve our service to you.

Current Categories

All Categories

(Select all that apply)

Production Quality

or

Tag a Pornstar

Recognize a pornstar in this video? Help make pornstars easier to find on YouPorn by telling us who is in this video.

Name a Pornstar

Please select a pornstar

Download Video

Embed Video

Select and copy code

Link

Confirmation

Are you sure you want to remove this video from your favorites?

Confirmation

Are you sure you want to unsubscribe from the channel? You will no longer see this channel or new content from this channel in your Subscriptions area .
No, stay subscribed!
Yes, unsubscribe me.
Add to Favorites
Add to collection...
    + New Collection