You have Adblock enabled.
Adblock has been known to cause issues with site functionality. If you experience any difficulties, please try disabling Adblock.

Black girl with a hairy muff

Background
Ad by Traffic Junky
81%
rating
(544 ratings)
Flag this video
Please send any copyright reports to: youporn.com
@copyrightcomplianceagency.com
Thank you.
Reason (optional):
Submit
The flag request could not be submitted. Please try again later. Thank you.
The flag request has been successfully sent.
572,556
May 25, 2011

This video is part of the following collections:

Advertisement
Resume

    All Comments (53)

  • Please enter your name.

    Please enter your message.

    Sorry, could not submit your comment.

    Thank you for submitting your comment! All comments are moderated and may take up to 24 hours to be posted.

    • SRH July 2, 2011

      for real someone give us a name

    • squirt-girl June 26, 2011

      omfg, what a lovely guy. what a pity he's only using his fingers!

    • Angie July 7, 2011

      Yeah SRH, for real, someone who knows the name of him?

    • jj July 26, 2011

      His name is Seymore Butts (real name: Adam Glasser). He posed for Playgirl in the 09/05 edition with his Asian girlfriend. Can't stop looking at him, he arouses me beyond belief.

    • mr. sex July 29, 2011

      endgeil!!!!

    • lovermam69 June 20, 2011

      seemor butt that his name!

    • BlkGirlLuvsWhitCock June 18, 2011

      This is seriously the best looking man I've EVER seen in a porn. That and his obvious pleasure in making her cum makes this SUPER FUCKING HOT! This is why I love white guys.

    • Jean June 14, 2011

      He could eat me anytime.

    • cherrybomb June 10, 2011

      i dont think that is my seymore butts...he used to have his own show and im pretty sure i would remember him...so really who is it? i want to keep him

    • phatkitty June 14, 2011

      they both look soooo good. i wana taste both of them!!!

    • kamelkat June 16, 2011

      can sum1 plz identify him. he is so fuckin hott i want to marry him!

    • Sexygirl69 June 16, 2011

      This guy made me cum at least 3 times while watching this video! I wish he would do this to me :) This is one of my new fav videos! SOMEONE needs to find out his name!!!

    • Miss Georgette August 8, 2011

      I actually cum a lot like her, but whit less effort, anyway, my boyfriend do me as him until i cum more and more, he say that i got to get it all out, i love him so much, and this guy is so hot also. Good Luck for the gal that is his girlfriend ;)

    • hmm August 14, 2011

      uhh simon rex?

    • Kitty June 15, 2012

      That guys a pro, he could visit me every evening...)

    • fyi April 23, 2012

      Yep, his porn name really is Seymore Butts

    • Wht 4 blk July 22, 2012

      This a very good example of a blk woman with big full breasts, dark niplles, big ass, hairy pussy and one lips. Mmm she is very good. As a married white man there is nothing like young black pussy on the side. They are low easy maintenance, know their role, great wet blk pussy and big asses. There is nothing like seeing a sexy big blk ass/pussy bouncing on white cock and then cumming all over it or in it. If you haven't enjoyed blk pussy you are missing out ;)

    • Rick January 24, 2014

      I only hope that one day , some black woman will allow me to service her sweet hairy pussy with my tongue

    • anonymous April 29, 2015

      who is she??

    • misha January 10, 2012

      i love you seymore

    • happygurl December 22, 2011

      now this is what men need to do to us.. dam he is talented.. not many can a pussy squirt but someone like him that knows what he is doing can!!! yummy

    • Black Woman October 14, 2011

      She is beautiful! I would love a 3way with them. I'm not into white guys but this video got me curious.

    • lickmykitty November 27, 2011

      holy fucking shit how can he do that!

    • Rosie November 29, 2011

      WHOA BABY! He can shove his fingers in my wet pussy any day! He sure knows how to make a girl cum hard. Whew! Exhausted from just watching! He's so sexy.

    • happyface November 29, 2011

      whos that girl?

    • nadav June 8, 2011

      this guy is my new god

    • Bunni June 8, 2011

      Yeah, he can make we squirt anytime, any day, lol! He is just gorgeous. I want him soo badly right now!

    • Makeusquirt May 26, 2011

      Hi alice - i can make you squirt!

    • alice May 26, 2011

      omg!!i love that guy!!!so fuckin hot!!!i wanna squirt too..have never done that!!!!i am in love wit this guy!!!!!!!

    • asdivant May 27, 2011

      Brilliant....SO hot. His commitment to her pleasure is just...mmmm...

    • g1na May 27, 2011

      omg who is this guy?? he needs his own channel...

    • me May 28, 2011

      he is hot!!!!!!

    • healthynibblz May 26, 2011

      he's just my type. who is he and can he lick me too?

    • dicklover May 26, 2011

      mmm i love his smile

    • Great Clip May 25, 2011

      Lots of cumming, fun sexy girl!

    • ninfomana May 25, 2011

      wowwww this guy is so delicious I feel that i love u !! Nice

    • hello May 25, 2011

      mi farei scopare tutta da lui..

    • Cavallo May 25, 2011

      Hello Ti scopo io =)

    • EbonyLovesIvory May 25, 2011

      That guy is so dam sexy. He could film me anyday.

    • Micki May 29, 2011

      WOW!! I want this man in the worse way!! I want to squirt. Have never done that. Just watching him made me cum twice. I want him in between my legs. He's so fuckin hot!!

    • nameless May 30, 2011

      he can definalety get it

    • Juliette June 6, 2011

      Want him to do dirty things with my wet pussy.. to ram his finger into my pussy.. it would be so nice!

    • ??? June 3, 2011

      WHO IS THIS GUY??? I WANT MORE VIDEOS OF HIM LIKE RIGHT NOW!

    • Wow June 7, 2011

      This was great. He's quite charming and she's beautiful and you could tell it was all natural. she really enjoyed herself.

    • honeyb June 7, 2011

      Goshhh this guy is Sooo HOT!!! u can be my first!! goshhh I'm sooooooooo Fucking wet right nowwwwwww!!!

    • dude June 8, 2011

      finger fuckin,wats the world comin to natural, giv me a break

    • trish June 2, 2011

      the guy's name is seymore butts

    • Jill June 2, 2011

      That was the best finger-fuck I have ever seen in my life.

    • Divorced May 30, 2011

      He is sooooooooooo good,this is the best love scene I have seen. That is right pay homage to the black v!

    • Plenty May 30, 2011

      Please can someone tell me who this guy is - he is so hot.

    • AR May 31, 2011

      That guy is sooooo fucking HOT!

    • frankie June 1, 2011

      He's yummy and so is she, bluddy hell this was yummy lol

    • miss May 25, 2011

      ooh that guy is soo hot...he may lick my clit..

Loading Comments

Suggest Video Details

Select the details below that best describe this video. We appreciate your assistance and will use this information to improve our service to you.

Current Categories

All Categories

(Select all that apply)

Production Quality

or

Tag a Pornstar

Recognize a pornstar in this video? Help make pornstars easier to find on YouPorn by telling us who is in this video.

Name a Pornstar

Please select a pornstar

Download Video

Embed Video

Select and copy code

Link

Confirmation

Are you sure you want to remove this video from your favorites?

Confirmation

Are you sure you want to unsubscribe from the channel? You will no longer see this channel or new content from this channel in your Subscriptions area .
No, stay subscribed!
Yes, unsubscribe me.
Add to Favorites
Add to collection......
    + New Collection