You have Adblock enabled.
Adblock has been known to cause issues with site functionality. If you experience any difficulties, please try disabling Adblock.

Asa's Hot Girl on Girl With Marie Luv

Background
Ad by Traffic Junky
89%
rating
(1012 ratings)
Flag this video
Please send any copyright reports to: youporn.com
@copyrightcomplianceagency.com
Thank you.
Reason (optional):
Submit
The flag request could not be submitted. Please try again later. Thank you.
The flag request has been successfully sent.
909,869
February 28, 2011
By: Asa Akira
Pornstars:

This video is part of the following collections:

Advertisement
Resume

Video Description:

Asa Akira brings you a hot update with Marie Luv in this gonzo style shoot. Nothing but the best.

    All Comments (31)

  • Please enter your name.

    Please enter your message.

    Sorry, could not submit your comment.

    Thank you for submitting your comment! All comments are moderated and may take up to 24 hours to be posted.

    • MilkyNuts May 30, 2012

      Why isn't this hotter? Marie Luv and Asa! I expected more than this dry moaner!

    • suck my clit June 30, 2012

      I would fuck his face so hard my cum choke him! Ohhh Im getting sooooo turned on. Somebody come and taste me!!

    • mmm May 30, 2012

      Porn stars at their best. Notice how they move each other's heads and hair and spread themselves before the camera. So we can see their hot beautiful cunts and perky tits. All for our pleasure. If they're faking it, they deserve an award for faking luscious hot sex. Asa, my dream is to stick my tongue in your beautiful hot clit, rub your tits , then grab your beautiful ass, pressing it into my hot throbbing cunt. Let's rub and come, baby. My pussy throbs for you and your sexy black Marie Luv. My hot hard nipples are ready for your lips.

    • mmm February 7, 2012

      Look, I'd be be moaning and rubbin' my little titties if Asa was sucking my clit. Then I'd be slurping and sucking her cunt. Oooh yeah!!!!

    • mmmm January 1, 2012

      yeah, lady dred. I loved that orgasm and kiss. I'm straight, will you lick my pussy like Asa? I'm dreaming of licking your pussy... aaagh! My lips in your cunt.

    • Lebrick James January 15, 2012

      Haha...funniest porn ever

    • weary July 10, 2012

      LOL @ the black girl. she's hilarious.......plus she looks like chris tucker in a wig.

    • mario January 4, 2013

      very hot Hmmmmmmmmmmmmmmmmm

    • ima ride your face May 27, 2014

      I'm straight buhh goodness I would totally go gay for Asa :)

    • Satisfied Viewer May 10, 2015

      Damn how did she vibrate like that

    • katy pary January 30, 2014

      when I see that Video it made me horny

    • Lanzelord January 25, 2014

      Sie brauchen meinen gro├čen Penis.

    • reblo26 April 5, 2013

      Vous les avez reunies,merci... mais sans moi Sniffffff

    • Bootyfineassgirl August 21, 2013

      i want that in my life!

    • lolz November 12, 2011

      lol the black girl is funny :D

    • wet black pussy October 5, 2011

      ummmm I want some wet pussy in my mouth. That made me want to cumm

    • 123baby February 28, 2011

      asa akira the worlds hottest pornstar

    • Slave Master March 1, 2011

      I want to buy that one!

    • kobbyy February 28, 2011

      wow! the black girl is soo hot.

    • lol! February 28, 2011

      hahahahahahahahahahahahhahaa 5:50

    • omar February 28, 2011

      wow

    • SmokinThick February 28, 2011

      The Black chick sounds like shes giving birth at 5:34 lmfao

    • .... March 2, 2011

      lol that black girl is ma fucking funny

    • lady dred March 15, 2011

      thats exactly what my first straight girl did, when I ate the hell out that pussy, she jumped up and kissed me

    • funny guy July 13, 2011

      wwwwwwwwwwwwoooooooooooooooooooowwwwwwwwwwww

    • lol August 16, 2011

      LOL

    • funny June 23, 2011

      lmaooooo that shit had me rolling

    • legman53 April 30, 2011

      i love it when maries legs start shaken. that is a real turn for me.

    • ... April 8, 2011

      that's disgusting and fake.. how can you find that hot.. fake porn at its worst

    • Hericaeatspussy April 29, 2011

      nice

    • lol February 28, 2011

      lmfao.

Loading Comments

Suggest Video Details

Select the details below that best describe this video. We appreciate your assistance and will use this information to improve our service to you.

Current Categories

All Categories

(Select all that apply)

Production Quality

or

Tag a Pornstar

Recognize a pornstar in this video? Help make pornstars easier to find on YouPorn by telling us who is in this video.

Download Video

Embed Video

Select and copy code

Link

Confirmation

Are you sure you want to remove this video from your favorites?

Confirmation

Are you sure you want to unsubscribe from the channel? You will no longer see this channel or new content from this channel in your Subscriptions area .
No, stay subscribed!
Yes, unsubscribe me.
Add to Favorites
Add to collection......
    + New Collection