You have Adblock enabled.
Adblock has been known to cause issues with site functionality. If you experience any difficulties, please try disabling Adblock.

Sandra really likes it rough

Ad by Traffic Junky
85%
rating
(1046 ratings)
Flag this video
Please send any copyright reports to: youporn.com
@copyrightcomplianceagency.com
Thank you.
Reason (optional):
Submit
The flag request could not be submitted. Please try again later. Thank you.
The flag request has been successfully sent.
1,089,732
December 22, 2010

This video is part of the following collections:

Advertisement
Resume
    All Comments (50)
  • Please enter your name.

    Please enter your message.

    Sorry, could not submit your comment.

    Thank you for submitting your comment! All comments are moderated and may take up to 24 hours to be posted.

    • (_)(_)_____D November 24, 2011

      eso si se llama echar guevo

    • hotshit! November 9, 2011

      i wanna go rough like that with her and a friend!

    • no name November 26, 2011

      my pussy is sooooooo wet tickle my clit

    • laaady December 26, 2011

      @max NOT TRUE. we all really want to get roughed up some of us just dont know it yet.

    • Iwantitrough February 2, 2012

      Oh my good God.. this turned me on so much.. I want it rough & hard.. oops i think i'm wet!

    • LUL November 4, 2011

      Fucking guy sounds like a camel xDDD Still though, love the girl, she's fuckin HAWT ;D

    • babyslut November 4, 2011

      i'm 18, im horny. who want to fuck me?

    • fucking wet October 3, 2011

      I wish i was this girl..^^ I like fucking rough sooooooo bad ;)

    • Gagazagasucki October 29, 2011

      Not the best porn for me though... :(

    • analsut October 31, 2011

      Looking for two guys to fuck me like that..... pussy and ass wide open and waiting!!!!

    • 9nch November 3, 2011

      @analslut, i'll make you scream ;)

    • Not bad. March 6, 2012

      She's really naughty. Want her here, i my bed...or kitchen ;D

    • Wally April 18, 2012

      Delicious insane bitch who knows how to enjoy sex at its best: hot and horny, what do you want more?!...

    • sasa July 5, 2013

      i like it

    • slongmaster January 8, 2013

      Wow she is fantastic I would love to give her a load of my own

    • draht February 18, 2014

      lovely

    • somerandombxtch June 26, 2014

      Wish that was me

    • Luke April 12, 2015

      "Eat your butt off my dick". Best line ever

    • G December 29, 2012

      A good woman! She'd be great with the guys from work!

    • me December 9, 2012

      why can all women be like this?

    • wow shes hardcore and sexy. May 22, 2012

    • Jhonson Domore June 25, 2012

      I love sharing chicks like this with my friends, and filling her with loads of our cum! Man gotta get this going again soon.

    • kissmefuckme July 17, 2012

      want it just like that with 5 different men in all my holes at the same time................oh yea baby love it rough n nasty all day long..............

    • gillette September 22, 2012

      i want this doin now

    • so wet September 29, 2011

      I'm like this girl ! i love to fuck like this mmmmmm !

    • @madman September 5, 2011

      your comment actually made me snort with laughter! It's funny cuz it's true!

    • omg March 12, 2011

      ummm.... wow

    • jugosita28 March 5, 2011

      me encantaria algo asi k rikoote se ve eso

    • lily April 7, 2011

      oh my god yes i would love to be this girl

    • me April 28, 2011

      ;)

    • DT May 4, 2011

      I wanna be her!!! ;D

    • francophile February 18, 2011

      she has an asshole like the eurostar. might as well fuck an aircraft hanger.

    • jizz man February 9, 2011

      hloy shit. haha

    • M. January 21, 2011

      Me too.. Mhmm

    • R January 24, 2011

      i wana fuck this girl

    • oh man January 25, 2011

      I want like twenty more minutes of this at least. so fucking hot - I'd love to be her.

    • classy <3 February 3, 2011

      she has a david yurman ring on. i approve.

    • latina May 7, 2011

      omg i wanna be fucked like this soooooooo bad!

    • yeahh May 10, 2011

      wish i was her.

    • dripping wet July 21, 2011

      would love to have a couple guys just take control of me like this, so fucking hot

    • Main Man July 23, 2011

      Wouldnt mind being them blokes.

    • madman August 22, 2011

      When she opens her legs it's like looking up a Wizard's sleeve.

    • Max August 30, 2011

      Every single girl who wrote she wanted it this way is a guy!

    • juicyJ July 16, 2011

      came so hard watching this, I want to be her

    • lalilula July 12, 2011

      Her name is Sandra Romain and this is part of a movie called 'Triple Anal', in case you want to check it out

    • Browser May 10, 2011

      Damn it, ladies, why are you still here?! Get out, get some cock and don't make us feel lame!

    • kirkie May 10, 2011

      I would love to fuck her

    • girlVzla June 6, 2011

      i fuck like her!!

    • o.o June 29, 2011

      Wow... This is........ Hot......... I love it rough too ^^

    • ... January 14, 2011

      I wanna be this girl.

Loading Comments

Select the details below that best describe this video. We appreciate your assistance and will use this information to improve our service to you.

(Select all that apply)
or

Recognize a pornstar in this video? Help make pornstars easier to find on YouPorn by telling us who is in this video.

Please select a pornstar
Select and copy code

Are you sure you want to remove this video from your favorites?

Are you sure you want to unsubscribe from the channel? You will no longer see this channel or new content from this channel in your Subscriptions area .
No, stay subscribed!
Yes, unsubscribe me.
Add to Favorites
Add to collection...
    + New Collection