You have Adblock enabled.
Adblock has been known to cause issues with site functionality. If you experience any difficulties, please try disabling Adblock.

Taking fucking matters in their hand

Background
Ad by Traffic Junky
85%
rating
(11388 ratings)
Flag this video
Please send any copyright reports to: youporn.com
@copyrightcomplianceagency.com
Thank you.
Reason (optional):
Submit
The flag request could not be submitted. Please try again later. Thank you.
The flag request has been successfully sent.
10,432,750
November 29, 2010

This video is part of the following collections:

Advertisement
Resume

    All Comments (255)

  • Please enter your name.

    Please enter your message.

    Sorry, could not submit your comment.

    Thank you for submitting your comment! All comments are moderated and may take up to 24 hours to be posted.

    • muted July 9, 2013

      she was so hot when she shut up

    • tight pussy July 5, 2012

      on't get me wrong I would fuck that pussy to the end of the world but the guy doesn't know anything

    • oyhmy July 2, 2012

      tight hot body on her but he doesnt know how to fuck, she made my cock spring up so hard and drip

    • Secret crush July 7, 2012

      She was seriously sexy and this was romantic and sexy it made me super horny and want sex even more

    • Steven July 9, 2012

      I wouldnt care if her family invited the queen round for dinner, Id fucking destroy her without a care in the world about the noise!

    • tasha ;) July 12, 2012

      mmmmmm that was sexy she kept looking at the cam. it made me hella wet tho ;)

    • ol27 July 14, 2012

      it looks like john terry chelsea

    • Eaton Erbusch July 19, 2012

      What a cute-ass little fuckbunny she is. Can I get me an 'amen,' guys (and/or gals)??

    • mike hunt July 18, 2012

      wow tht broad is a champ.. what a star

    • Kakay June 30, 2012

      so boring, quit looking at the camera

    • Dude June 21, 2012

      Its the perfect fuck with the perfect woman. I'm in love with her. BUT: 18mins ???? WTF ???? Its too much time. ... its not possible.

    • chillax June 15, 2012

      cum cum

    • Hot June 22, 2012

      hot guy

    • big dick June 29, 2012

      this guy is young looking but old fucking. she will leave him for a bigger strong dick.

    • Balls June 30, 2012

      Hate when women make the dentures face when the suck. Let me see those lips!

    • hank1231 July 21, 2012

      was the sound dubbed over this bid? doesn't seem to match at all

    • r804 July 22, 2012

      this bitch is perfect

    • - September 11, 2012

      only one of both was fucking

    • tony September 10, 2012

      she's hilarious, but sweet :)

    • Adolph Oliver Busch September 15, 2012

      Dammit! Somebody should really 'dominate' this girl. Her boyfriend looks totally clueless in his reactions to her demands.

    • Pops September 22, 2012

      Had to give it a thumbs down only because of her. Couldn't listen to her, "Oh yeah" and "Just like that baby" one more time in her piercing voice. She was more concerned with making sure she was on camera all the time than in pleasing her man.

    • ohmy September 23, 2012

      like how his cock is semi hard and she kisses him and boing it's ready, im the same way, a kiss and its hard as a rock and the veins are popping out. such a tight body, she hot

    • aggs September 22, 2012

      waowww

    • Weed hutchins September 4, 2012

      Yea it was wife fucking my brother

    • nik August 26, 2012

      whats her name?

    • unbekannte July 29, 2012

      wie sie aber vortäuscht, unglaublich

    • nono July 28, 2012

      I would be Flash Gordon and up her little pussy so fast there would be no time to put on a condom

    • sexyniknowit August 2, 2012

      just like that!!!

    • Caca August 9, 2012

      Chloe lamb making me slap the ham

    • .. August 24, 2012

      Je kiff.:p

    • Wetpussy August 23, 2012

      Fuck my pussy is so wet I rlly need someone to come fuck it....

    • just 18 June 14, 2012

      This is the only video I have watched more then once. Its like a video of my boyfriend and I havent sex.

    • hard_viking June 8, 2012

      oh come on, there's thousands of videos on youporn much better than this.

    • sam January 19, 2012

      sthepni i wana fuck u like hard core

    • 80880 UK January 18, 2012

      She is awesome! What I would do to be locked in a room with her. (She's have to shut the fuck up though!)

    • sam January 19, 2012

      stephane i wana fuck u nw...

    • 80880 January 20, 2012

      he is also awesome i would be locked in a room with him im so gay

    • Bella January 20, 2012

      Ohhhh my goodness. This couple is hot. He makes me so horny!!!! Fuck.

    • ohh yeah homevideo yeahhh January 20, 2012

      great sex is good adrenaline

    • ME January 16, 2012

      Ill dry hump her or fuck her. Either way it dont matter to me. Shes hawt

    • TheBlackDahliaMurder January 10, 2012

      put your fucking cock in her miuth and shut her up she's hot and i dont mind screaming but when she's talking shit just ram it in her throat

    • 010 December 1, 2011

      hot bird

    • BarefootAngela November 20, 2011

      I think she was trying way too hard to be what she thought a porn starlet should be, instead of just going with the flow. He looked kinda nerdy but fortunately his face wasn't in too many shots. Still - very hot amateur and I loved it!

    • JoJo December 4, 2011

      i like watching YouPorn before a date. Gives me lots of good ideas for later ;)

    • 123 December 7, 2011

      JoJo sure good way to get your face slapped or you may even end up in jail, take care but be careful out there.

    • downonallfours December 20, 2011

      He seems to be having a bit of trouble keeping it up...

    • Licker December 20, 2011

      Bottom Line: They fuckin enjoyed each other!!!

    • xx February 5, 2012

      bitch !

    • O yeah February 12, 2012

      O yeah yeah o yeha O yeah yeah o yeha O yeah yeah o yeha O yeah yeah o yeha O yeah yeah o yeha O yeah yeah o yeha t:.................. To much zzzzzzzzzzzzz shut un & fuck bitch

    • lord maldek May 24, 2012

      seems like she was fucking him

    • well he got to fuck her ... May 18, 2012

      and i didnt ..... No bad comments.

    • Bi-curious June 1, 2012

      She's a hottie. would bang that for hours. Also, wouldn't mind getting my lips around that head.

    • Sexyguy June 2, 2012

      Ya I want more of that sexy dog!!!

    • Mo September 28, 2012

      Hey little girl is your daddy home Did he go away and leave you all alone I got a bad desire Im on fire Tell me now baby is he good to you Can he do to you the things that I do I can take you higher Im on fire Sometimes it's like someone took a knife baby Edgy and dull and cut a six-inch valley Through the middle of my soul At night I wake up with the sheets soaking wet And a freight train running through the Middle of my head Only you can cool my desire Im on fire

    • Above mom June 5, 2012

      The guy looks pretty gay in the beginning...

    • truth May 14, 2012

      She's frigid, you can tell.. she even needed lubricant!

    • Cyrarnox April 20, 2012

      Is this video a bet ? Did both of them had something to prove ? It's all so no natural.

    • sausage February 17, 2012

      how irritating..

    • John February 13, 2012

      Hot woman obviously was wild and wanted a hard fuck....dude didn't deliver.

    • Michael March 3, 2012

      Wonderfull titts! What a nice girl. Would like to suck her nipples. Hmmmmm

    • lesbian March 18, 2012

      I wanna lick this girl !

    • i wanna fuck her April 11, 2012

      she is bombastiq

    • Horny fucker March 26, 2012

      that was some fuckin just that the man neva stiff enuff so the girl had to try stay pon and ive been there don that so i know its awesome..............for all the virgins out there go try it........if ur a girl ask the man to fuck u hard and its as if ur a pro

    • HR June 10, 2012

      Nach längerer Zeit mal wieder entdeckt. Erfüllt noch immer seinen Zweck. :)

    • ho October 4, 2012

      lucky boy

    • Marci September 5, 2013

      She definately wasnt fake, she really enjoyed that.

    • Popl September 5, 2013

      She is NOT FAKE

    • e September 19, 2013

      woll wolll quero uma pica dessa

    • H.P. September 21, 2013

      When I search for homemade porn I want to see real sex. Not this "Like That? Oh yeah I like it in my pussy"-thing the whole time.

    • jake October 13, 2013

      Way to go bryce. Sandwich who

    • Mmamexbrazil September 23, 2013

      That awkward moment u see the vid if ur x on youporn b4 u dated her this is it!

    • Arias September 5, 2013

      One of the title parts should be edited to "into their own hands"

    • Jobas September 5, 2013

      It should be titled "taking fucking matters into their own hands"

    • Melikethat June 8, 2013

      "No not like that" baby.

    • anon May 15, 2013

      Make it throw up for me?! Who the hell talks like that!?

    • COOL MNA July 6, 2013

      They are reaaaaaaaaaaalllyy trying aren't they? maybe a revenge to show their exes or something.

    • HR July 12, 2013

      Immer wieder nett anzuschauen :)

    • JulieD August 7, 2013

      I actually like this vid.....nice big hard dong....I would ride him......horny now

    • slag August 1, 2013

      she tries so hard. shut the fuck up so fake

    • Mmmmmm October 22, 2013

      Who is this guy?

    • gfbmknfnjb October 28, 2013

      He needs to stop fidgeting and fuck her and she needs to shut the fuck up and feel the erotica!

    • i love ass October 16, 2014

      he has no fucking idea what to do. i would be fucking her like an animal

    • steve August 15, 2014

      I loved it .... He needs to pay more attention. She tells him what he wants..... He not good with the follow through. She just enjoys a good fuck and satisfying her partner. I like her a lot .... all the verbal is great .... better than a silent dead rag laying there getting fucked with her eyes shut. I could make her very happy.... steve

    • Bubba April 10, 2015

      oh yeah!

    • anon April 17, 2015

      Im a girl and would like to fuck her

    • clear July 12, 2015

      Clear

    • A Chubby May 23, 2015

      Shut-The-Fuck-Up! She's amazing but damn...just stop with the cheesy shit you hear in 80's porn vids.

    • franek August 12, 2014

      super

    • j April 8, 2014

      I want him eating my pussy so bad, never seen a guy so into eating out a girls pussy! Amazing!

    • boerseun459 December 26, 2013

      where is the final part of this video?

    • Lakelover November 13, 2013

      Lets see how many times we can look at the camera. Fuck me daddy...lol I will at least give them a A for effort.

    • sassy December 31, 2013

      shit! i need to fuck that guy!!

    • guest January 9, 2014

      His name is jonny castle

    • Rich March 9, 2014

      Well done, sir...well done

    • ace February 15, 2014

      His "O" face was second to none.

    • pogo May 6, 2013

      I'd be your Daddy anytime

    • AssMan May 4, 2013

      Im a ass-man normally. But damn she has some great tits!

    • Alex December 1, 2012

      wow

    • me November 22, 2012

      she's fucking hot i wanna eat her pussy so harddddddddddddddddddd

    • joni December 4, 2012

      Es+un+persanaje+la+mina+jaja

Loading Comments

Suggest Video Details

Select the details below that best describe this video. We appreciate your assistance and will use this information to improve our service to you.

Current Categories

All Categories

(Select all that apply)

Production Quality

or

Tag a Pornstar

Recognize a pornstar in this video? Help make pornstars easier to find on YouPorn by telling us who is in this video.

Name a Pornstar

Please select a pornstar

Download Video

Embed Video

Select and copy code

Link

Confirmation

Are you sure you want to remove this video from your favorites?

Confirmation

Are you sure you want to unsubscribe from the channel? You will no longer see this channel or new content from this channel in your Subscriptions area .
No, stay subscribed!
Yes, unsubscribe me.
Add to Favorites
Add to collection...
    + New Collection