You have Adblock enabled.
Adblock has been known to cause issues with site functionality. If you experience any difficulties, please try disabling Adblock.

Adam is a married man who likes to go solo (CLIP)

Ad by Traffic Junky
76%
rating
(467 ratings)
Flag this video
Please send any copyright reports to: youporn.com
@copyrightcomplianceagency.com
Thank you.
Reason (optional):
Submit
The flag request could not be submitted. Please try again later. Thank you.
The flag request has been successfully sent.
507,907
November 24, 2010
Studio: Pat and Sam
Categories:

This video is part of the following collections:

Advertisement
Resume
    All Comments (57)
  • Please enter your name.

    Please enter your message.

    Sorry, could not submit your comment.

    Thank you for submitting your comment! All comments are moderated and may take up to 24 hours to be posted.

    • samm February 10, 2012

      GOD, he is too cuteee. I WANT HIMM

    • mary February 10, 2012

      oh my god, look it make me come twice....

    • wet willy March 17, 2012

      laugh if his wife walked in just as he shoots the ball butter.

    • Kate March 21, 2012

      So hot so much cum iwant him in my bed tonight.

    • taylor April 20, 2012

      made me cum

    • Ran D Guy April 20, 2012

      i liked the talking with cameraman. Wish I was doing the cam work. But the guy had to work way too hard to get a full erection. UNderstandable with the camera on. Nice looking guy but the video just OK.

    • Jasmine February 8, 2012

      Wow did you notice the guy lost one of his balls but either way still hot

    • Wen February 7, 2012

      WOW. That is wonderful I wish I have a neighbor let me suck on his cock. Can you refer me?

    • little snob December 26, 2011

      hot dick you got there

    • artist sx November 2, 2011

      do you know a video solo that a guy is like fucking you

    • sexyyounglady January 6, 2012

      omg he is sooo fucking hot !!! does anybody know where to find more videos of him?!?! i came like 4 times! but seriously the camera guy is just a huge turn off.

    • ayezah January 19, 2012

      i love it

    • HarryBalsach February 3, 2012

      My neighbor and I are both married. Our wives work nights so he lets me suck his cock a couple times a week. Nine inches. I love it!

    • jimmie April 21, 2012

      I'dd suck this guys balls and go down on his dick

    • moiiii May 6, 2012

      jai envie de toi

    • Solo_female August 30, 2012

      I love watching men cum....

    • wanking hubby August 22, 2012

      a fine example to other married men

    • jake January 6, 2014

      looksthatcockcouldruptureanytime

    • Jim December 20, 2014

      I a married man and i love watching guys cum and latey it i getting turn on watching guys

    • Mike May 22, 2015

      Jim, admit that you are gay, as I do

    • cock lover August 21, 2012

      ..love this video..hah he is sexy and looks yummy

    • adamishot July 24, 2012

      He is so sexy! I never seen someone masterbate with two hands before!

    • n1n1 June 8, 2012

      il me fait bander !! ki veu me sucer par ici ? :)

    • dave May 9, 2012

      nice cock i wanna suck it

    • prane July 4, 2012

      hi respect "" i love yir egg ;=)

    • sammie July 10, 2012

      he is damn sexy

    • love it July 18, 2012

      someone know the name completely? that country is? is beautiful :P

    • violetromance October 31, 2011

      WOW... we want to see more from him!!! crazy he looks like very good!!!

    • ranny October 31, 2011

      it is that true or not i thinks that is a gmmik only...

    • pervybiker June 17, 2011

      good looking young guy. Only the last 2 minutes worth watching. But more power to Adam I don't know how well I would do on camera.

    • amygirl June 9, 2011

      adam is soooo hott!

    • Julia June 20, 2011

      wow! he is so sexy!!! the only good looking, solo male! Adam, we want more!

    • vous ete gay June 30, 2011

      vous ete gay ou koi

    • Linda July 14, 2011

      I want him with me!!!!!!! I fell inlove of him!!!!!!! He is so sexy, cute, hot, I want himmmmmmmm I Want him....... What is his name OMG?

    • lol July 14, 2011

      cute guy

    • blor May 21, 2011

      i try it

    • cherrypopper May 20, 2011

      i wanna have fun

    • nicole February 17, 2011

      i love the way he masturbate his self.

    • Marie January 25, 2011

      The end was so hot when he was quivering as he was about to cum!

    • Ludovica May 11, 2011

      why no more "solo male" videos?

    • sweet23 May 12, 2011

      omg i want to see more vids of him! he is sooo hot!

    • Phanthom.2011 May 15, 2011

      anyone wanna have fun :))

    • RJ July 16, 2011

      Hot!

    • Kick-Ass August 7, 2011

      @vousetegay : Toi aussi visiblement, puis-ce que tu es venu ici.

    • Claudia and BB September 14, 2011

      Many married men do this. My honey and me do it together. We will not miss our premarital solo sex. Porn spices up our long lasting sessions.

    • hotcanuckvamp September 8, 2011

      He is fucking sexy, but seriously, camera guy. Stop. Talking.

    • dutch girl October 3, 2011

      Wow, i loved watching him. But i really hate that there's another guy talking... Just put the damn camera in the room and let the guy do his thing! Love the way he comes!

    • FrenchGirlsLoveSex October 5, 2011

      damn mmm. sexy to die for, and the look on his face...! I came two times watching him during this video... ! awwww i wish we could have guys like him in France mhh

    • PattyCakes October 25, 2011

      I feel like I could watch him a few more times.

    • tumblrfuck September 6, 2011

      sooooo fucking sexy. omg.

    • dirtyhandslv September 3, 2011

      i love watching him stroke his cock it made me hard love it

    • ariel August 19, 2011

      i like the way he did

    • Yummm August 9, 2011

      Oh god I came 3 times

    • main August 19, 2011

      boring until the end when he starts shaking before he cums....too bad i couldn't see his "spray" very well

    • xhacs August 23, 2011

      yahh...i want to see his milk....

    • G0d1ik3 September 1, 2011

      Oh my fucking god, he's MINE! O_O Would love to feel him quivering when he's inside me and about to cum

    • LoL December 3, 2010

      omg very good!

Loading Comments

Select the details below that best describe this video. We appreciate your assistance and will use this information to improve our service to you.

(Select all that apply)
or

Recognize a pornstar in this video? Help make pornstars easier to find on YouPorn by telling us who is in this video.

Please select a pornstar
Select and copy code

Are you sure you want to remove this video from your favorites?

Are you sure you want to unsubscribe from the channel? You will no longer see this channel or new content from this channel in your Subscriptions area .
No, stay subscribed!
Yes, unsubscribe me.
Add to Favorites
Add to collection...
    + New Collection