You have Adblock enabled.
Adblock has been known to cause issues with site functionality. If you experience any difficulties, please try disabling Adblock.

That's What Friends Are For

Background
Ad by Traffic Junky
82%
rating
(6559 ratings)
Flag this video
Please send any copyright reports to: youporn.com
@copyrightcomplianceagency.com
Thank you.
Reason (optional):
Submit
The flag request could not be submitted. Please try again later. Thank you.
The flag request has been successfully sent.
6,968,571
January 22, 2012
By: Backroom Casting Couch

This video is part of the following collections:

Advertisement
Resume

Video Description:

Taylor brought in her best friend of 6 years for support. She joined in for a threesome and awkwardness ensued. PART I

    All Comments (41)

  • Please enter your name.

    Please enter your message.

    Sorry, could not submit your comment.

    Thank you for submitting your comment! All comments are moderated and may take up to 24 hours to be posted.

    • JR January 25, 2012

      i think they both should get a job together!

    • AGFM February 27, 2012

      At least it is DIFFERENT! Hoo-fucking-ray

    • jon March 9, 2012

      i love the pussy

    • AGFM May 3, 2012

      indian? ..hmmm i doubt that .

    • Falcon87 January 22, 2012

      It was alright could have been much better..

    • Big boy January 22, 2012

      i want to fuck them both so hard

    • ha January 22, 2012

      i think the friend may have a lesbian fantasy about her friend. wish we could have seen them eat each other out

    • ayaan January 22, 2012

      ooooooooooooooh this shit rox

    • Need to know January 22, 2012

      Have either of them been in anything else...can't seem to find much based only on their first names Taylor and Rheanna

    • sex May 27, 2012

      so faki look at the wet pusy wow

    • D July 28, 2012

      hot

    • scotty grim June 23, 2013

      that is awsome

    • luis July 4, 2013

      esta bacan como les cachan a esas ingenuas , solo quiesiera saber quienes son

    • DickJudge August 26, 2013

      @Lance got nice story

    • ggg June 15, 2013

      k ricas

    • mkf June 11, 2013

      i like both

    • Lance January 31, 2013

      A couple of years ago, my gf came over to my house and she had one of her gfs with her. I thought "damn" because I figured with the gf being there I wasn't going to get any. I was wrong. Her gf had been kicked out of her parents house earlier that day and she didn't have any place to go right then. My gf would have taken her in, but there were already 4 girls in 2 bedrooms, so she asked if I would mind if her gf stayed at my house until she could find another place... and of course, my gf would stay too since she didn't want any extra curricular activity. I thought why not. Well, later that evening after the friend got her stuff moved into a spare bedroom, my gf and I were sitting on the couch, her friend was sitting in the chair next to the couch, and we were watching a fuck film... my gf starts getting playful, and I'm sorta watching her friend out of the corner of my eye... she's rubbing herself and watching us... finally my gf pulls out my dick, starts kissing on it and then mouthing it... her friend comes over and joins in. We had one of many 3somes over the next couple of months.

    • BiggPoppa February 22, 2013

      Lucky motherfucker lmao. Two heads are better than one

    • I February 23, 2013

      Girls r sexy I like the one with the glasses ,pretty cute.

    • Cracksmoker January 22, 2012

      is this the same one from b4 or did they come back??

    • Satan ! January 22, 2012

      Damn this is funny ! =)

    • lll October 6, 2011

      they look so young!

    • BIG DICK October 8, 2011

      FUNNY AS HELL! XD

    • Well October 13, 2011

      They're super hot but I wouldn't hire them. They're really bad at following direction.

    • EPIC! October 17, 2011

      @That one Guy ahahah you're right man!! ahaha

    • That one Guy October 4, 2011

      Well, clearly we all know that the girls know that there is no job. If there was no job and he lied to them in order to get sexual favors from them, then these girls can sue him and win hell of a lot of money. Also, this guy could go to prison for a long time.

    • Hi as hell October 3, 2011

      This shit is fuckin hilarious....I kinda wanna try it lol!

    • fucking rick October 2, 2011

      they are the ugliest girls I have ever seen :S

    • party HARD October 2, 2011

      best casting couch ever!

    • Efrin October 2, 2011

      The taller girl, the one without glasses is beautiful but they are both so sexy looking

    • tommi November 4, 2011

      these videos are so fake.

    • Zazen November 6, 2011

      That is human nature heh ?

    • idal January 5, 2012

      el mejor video sobre todo la carita q ponen

    • Haha January 8, 2012

      8:45, hilarious!

    • spam much January 22, 2012

      How many times has this been uploaded? We've seen it already..

    • Noice1 December 21, 2011

      Me want fuck >__

    • xXx November 25, 2011

      Two very nice girls. The asian one is great and the other one has nice tits. I like how the blowing his dick

    • Schakal November 7, 2011

      Soooo real, they look sooo innocent ......XD

    • Wow November 22, 2011

      Favorited.

    • eyezhield November 23, 2011

      she look pinay

    • horneyguy October 2, 2011

      the asian in this clip is fucking hot would love to fuck her she has great tits

Loading Comments

Suggest Video Details

Select the details below that best describe this video. We appreciate your assistance and will use this information to improve our service to you.

Current Categories

All Categories

(Select all that apply)

Production Quality

or

Tag a Pornstar

Recognize a pornstar in this video? Help make pornstars easier to find on YouPorn by telling us who is in this video.

Name a Pornstar

Please select a pornstar

Download Video

Embed Video

Select and copy code

Link

Confirmation

Are you sure you want to remove this video from your favorites?

Confirmation

Are you sure you want to unsubscribe from the channel? You will no longer see this channel or new content from this channel in your Subscriptions area .
No, stay subscribed!
Yes, unsubscribe me.
Add to Favorites
Add to collection...
    + New Collection