You have Adblock enabled.
Adblock has been known to cause issues with site functionality. If you experience any difficulties, please try disabling Adblock.

Naomi Russel POV Blowjob

Background
Ad by Traffic Junky
88%
rating
(3115 ratings)
Flag this video
Please send any copyright reports to: youporn.com
@copyrightcomplianceagency.com
Thank you.
Reason (optional):
Submit
The flag request could not be submitted. Please try again later. Thank you.
The flag request has been successfully sent.
1,789,127
January 25, 2010
By: Anonymous User
Pornstars:
Categories:

This video is part of the following collections:

Advertisement
Resume

    All Comments (75)

  • Please enter your name.

    Please enter your message.

    Sorry, could not submit your comment.

    Thank you for submitting your comment! All comments are moderated and may take up to 24 hours to be posted.

    • Tzy November 12, 2011

      i thnk im inlove

    • jazzy jeff October 18, 2011

      thats the most beautiful thing i ever saw ........

    • she'd turn me to a minute October 18, 2011

      but daaamn does she love cock,...or act like it amazingly haha and she always seems(is?) high in her videos..dont care, she's the hottest chick on YP and id totally do some lines off her ass with her =P

    • xKunaa December 11, 2011

      Lasted 4 minutes.

    • there's another video December 13, 2011

      there's another video of her getting fucked in the ass

    • wow January 21, 2012

      i think she's found a new toy

    • fuckkkkk December 18, 2011

      the best blowjob i've ever seen

    • lol December 16, 2011

      oh my god.... thank you..... lmao, i know thats right

    • Ma.. October 7, 2011

      tutto quel casino per 2 miseri schizzetti di sborra..

    • CT October 5, 2011

      She acts like it's the last dick in the universe. Like it's the best thing she's ever seen haha. But I'd still love someone to go crazy like that on me during a blowjob. She really likes dicks.

    • zefodas June 7, 2011

      parece que ta a comer camarao sempre a chuchar a cabecinha..... so droguinha naqueles cornos que ela tem, sempre com aquela cara de alucinada. Manda um belo cu, pena e ser desconsolada de cara.

    • blend May 30, 2011

      kind of fuckin crazy?

    • :S May 15, 2011

      "WHOOAAA!! SLOW DOWN BABE!" dmc quote :)

    • OH10 June 24, 2011

      This bit*h gets a standing Ovation!! from my Dick

    • Porn Actor July 21, 2011

      he is a pretty good porn actress. The point is she is acting. If she had been as horny as she seemed wouldn't she have wanted him to cum in her mouth? She doesn't like cum, she doesn't like this guy or sucking cock - but she does a fairly good job at pretending. I prefer amateurs who really don't do all this pretend stuff - but who really want the cum in their mouths. You are wanking off to a fake, guys A Whore, a porn star who does the job for money - and money alone. If that's what you like...

    • browzingpron September 15, 2011

      she does NOT suck deep at all! this is a handjob, playing with cock. i love her ass, but not her tits

    • HopelessRomantic August 26, 2011

      I gotta say this was booooorriiiing comon you cant waste Naomi's ass doin bj's....and if guys are gettin off on this thats just sick

    • boudj February 29, 2012

      good joooob

    • ?!? March 2, 2012

      Wow... very pretty eyes.. fascinated from the way she looks at... :) bloody lovely - BUT.... I agree, she MUST be high on something :)

    • goodenough January 23, 2013

      hahaha, this looks like a spoof on blowjob clips.

    • as January 19, 2013

      one of the best cocksuckers around

    • Cuda1 December 10, 2012

      Of course she's acting, but she's acting exactly the way most guys would love for their woman to act like while sucking their cock. She's got my attention and I blew my load! I Like how she's acting! She acts like she loves cock...and that's what I want! Gets me hard and off ever time I see it! YUM!

    • Bangerbro April 13, 2013

      Damn so nice

    • mulato May 14, 2013

      Great BJ! the best ever.....

    • Grateful Gus September 19, 2014

      This is clearly a woman who loves her job-and we are the lucky beneficiaries of that love.

    • julie August 28, 2013

      hope she is into sharing cock

    • AaronJ July 20, 2013

      I love the way she pauses at 8mins to fully take in just how big, fulfilling and downright gorgeous that sexy white cock actually is, before licking his head, I would.

    • damn!! October 31, 2012

      damn 14 minutes straight of suckin dick!!! cudos to naomi russel

    • Syn October 23, 2012

      I would love to make love to that gorgeous cock in my mouth for a long time then. I love taking cocks like this in my mouth

    • Dr.Cocks May 30, 2012

      Daaaaaayuuum!!! That was the craziest cocksucking I've seen, man.

    • It's like She Is Getting Off by Sucking! March 20, 2012

      This is intense sucking!

    • dude March 14, 2012

      i lasted 4 minutes.....then 7

    • Setzis Giannis June 9, 2012

      i like to mustarbade a lot with this video

    • Sex freak July 12, 2012

      Sexy

    • !!!! October 21, 2012

      That's no blowjob, that's making love to a cock

    • buddy guy July 25, 2012

      i like Porn Actors comment__ and sure... she`s probably high__ then again... so am i

    • rwj(not) May 9, 2011

      THE most passionate BJ evar?

    • lalala May 3, 2011

      suck my dick

    • JULES NELSON September 13, 2010

      JESSUUUIIISSSSSSSSS

    • ^^ September 9, 2010

      Indeed, she must have taken something before sucking.

    • tury September 6, 2010

      the best ass i ever seen

    • trix September 20, 2010

      waw !!

    • nikox September 21, 2010

      la weona rika weon

    • claudio October 6, 2010

      she is so hot

    • Anon September 27, 2010

      Everyone in here that thinks she's high is jealous girls.

    • bulli September 22, 2010

      i need to grow my dick

    • tury September 6, 2010

      the best ass i ever seen

    • None September 5, 2010

      Ye, she must be high :P

    • gfgfhgfhfh July 23, 2010

      who says he didnt

    • haha July 22, 2010

      Losers! LOL

    • rdytdfjgv July 9, 2010

      i second that

    • french kiss July 29, 2010

      sa ferai longtemps j aurai envoyer la sauce

    • why wud i put my name August 7, 2010

      actually the best bj video iv sin yet!

    • Lol August 22, 2010

      Loooool she is high on something bahahahhhah

    • Meat August 17, 2010

      One of the best asses in Porn. Not so keen on her little titties, but thats just being fussy ! ... the ass is phenomenal though

    • MissingNoI October 14, 2010

      I'd cum in the first 10 seconds lol

    • Chilly October 17, 2010

      Best ass indeed in the Porn industry, no doubt about it! the way she turns around almost makes you wanna...

    • mono March 7, 2011

      sos increible

    • sun February 3, 2011

      the girl isn`t beautiful =(

    • Yeah January 30, 2011

      Tarpin bonne la meuf et le mec a une bonne grosse queue

    • critter March 11, 2011

      wow!!!! esa chica si que calienta

    • Ruggine April 3, 2011

      ....really professional...fantastic......

    • www April 13, 2011

      She certainly knows how to tackle a cock with her mouth, nice and slow at first and then wild.

    • badboy April 10, 2011

      oh yeah, reminds me on my ex, she had a ass that looked like this one, just amazing

    • Powdy April 8, 2011

      Perhabs a little too "Extreme", but i still liked it :D

    • cheggers January 30, 2011

      Excellent blozzer

    • no mames January 14, 2011

      thats the most sensual, sexy, horny, perfect, hard cock sucking ever and also with a beautiful girl

    • lala December 9, 2010

      damn naomi russel is the hottest girl in the world :D

    • vageli89 December 7, 2010

      naomi has the best and the biggest ass in world

    • Ssagzzzzzzzz October 26, 2010

      Fuck I'd like to see her get fucked! She would scream like crazzzy!

    • WhyAreWomenToHotTheseDays December 17, 2010

      i would cum when i see her :P LOL

    • jowierj December 18, 2010

      goooooooooooooooood damnit holy crap ... jesus!!!!

    • shattered January 10, 2011

      O_O she's so sweet looks like she loves him.

    • omg January 3, 2011

      will you marry me?

    • satyros June 12, 2010

      i would cum in the first 3 min

Loading Comments

Suggest Video Details

Select the details below that best describe this video. We appreciate your assistance and will use this information to improve our service to you.

Current Categories

All Categories

(Select all that apply)

Production Quality

or

Tag a Pornstar

Recognize a pornstar in this video? Help make pornstars easier to find on YouPorn by telling us who is in this video.

Name a Pornstar

Please select a pornstar

Download Video

Embed Video

Select and copy code

Link

Confirmation

Are you sure you want to remove this video from your favorites?

Confirmation

Are you sure you want to unsubscribe from the channel? You will no longer see this channel or new content from this channel in your Subscriptions area .
No, stay subscribed!
Yes, unsubscribe me.
Add to Favorites
Add to collection...
    + New Collection