You have Adblock enabled.
Adblock has been known to cause issues with site functionality. If you experience any difficulties, please try disabling Adblock.

Black guy licks her pussy like a cat

Ad by Traffic Junky
76%
rating
(1164 ratings)
Flag this video
Please send any copyright reports to: youporn.com
@copyrightcomplianceagency.com
Thank you.
Reason (optional):
Submit
The flag request could not be submitted. Please try again later. Thank you.
The flag request has been successfully sent.
941,441
June 13, 2010

This video is part of the following collections:

Advertisement
Resume
    All Comments (95)
  • Please enter your name.

    Please enter your message.

    Sorry, could not submit your comment.

    Thank you for submitting your comment! All comments are moderated and may take up to 24 hours to be posted.

    • Natalie October 3, 2011

      Oh wow. I want a man to lick my pussy til I come. Mmmmmmmmm.

    • IndoBlue January 12, 2012

      He can lick my pussy dry every minute of everyday!!!!!!

    • moniq February 2, 2012

      i want a black guy just LIKE HIM to lick me just like he did :D

    • lover November 1, 2011

      i can lick like that

    • BBC LVR September 1, 2011

      She is SOOOO annoying omg.....

    • lickmypussysohard January 16, 2012

      i him to lick my pussy too..

    • lickmyfuckingpussynow! December 28, 2011

      hey holy dick, if christy doesnt want you to lick her pussy u can lick mine!

    • rose February 2, 2012

      woow annoying she talked the whole time but hes good at lickin

    • lickmypussyy February 13, 2012

      he needs to come to my house and eat mee soo hardd!

    • jess February 9, 2012

      :) who wants to do that to me?

    • uhh February 1, 2012

      i want someeeeeee

    • mmm. January 23, 2012

      i wanna thug like that in my room right now, mmmm.

    • aa October 8, 2011

      i am here to lick any girls pussy

    • lol September 20, 2011

      first lol at all those who say they will be better than him at licking , he is pro . i am a man btw but i know he did it better than all.

    • yeaahh September 19, 2011

      he's awesome

    • Nice September 4, 2011

      Very nice Licking!! very hot!!

    • Anna August 26, 2011

      This girl is so annoying. Full movie, anyone?

    • mwaaaaah September 22, 2011

      wow maaaan!! her pussy is sooo tasty! i want to lick it :P

    • mwaaaaah September 22, 2011

      hey is thr anybody who want her pussy 2 be licked..? :p

    • sexy bitch February 27, 2012

      I am all wet seeing how gud this guy can lick...yummm

    • k October 1, 2011

      hes got my young fat pussy so wet i need my pussy licked

    • mmm October 1, 2011

      i wish i could have my pussy licked like that right now im so wet

    • sexygirl October 28, 2011

      I want him to do this with me

    • Mariaclaritalesbica March 10, 2012

      I want a women to lick my clit mmmmm

    • Lovehotpussy May 10, 2014

      Damn she definitely looked like she loved it, cant wait to try this shit on a girl. Nice wet pussy on my mouth. Lick it till it cums , then suck the cunt juice out so fucking hard

    • Damm November 29, 2013

      Forget her he need. To be doin me hell

    • Lezza November 5, 2013

      I want him to suck my pussy like that mmm fuck my pussy is so wet

    • brooklynn September 28, 2013

      Hey can eat my pussy any time

    • the dude June 6, 2014

      what's her name?

    • justify sex August 12, 2014

      what's her name?

    • megan August 13, 2015

      Its so much hotter a black guy eats pussy.

    • hello May 21, 2015

      Black guys love pussy n thy r gud unlike white dicks who just make a farce of eating

    • Viper November 3, 2014

      Omfg I wants my pussy licked like that all sweet in fact my pussy is getting licked like that already typing this

    • e October 12, 2014

      I lyk it I lyk it

    • Freeman September 18, 2013

      I wish eat this pussy

    • pinky August 26, 2013

      ce ce come i want suck u r pussy i m also a girl n i love pussy

    • BiaQ July 20, 2012

      I would love it if someone could lick my pussy for hours. Just by watching videos of it turns me on. I want my pussy sucked

    • hell yeah June 5, 2012

      who is that girl? she is so fucking hot!!!!!! im so wet

    • Horny gf May 4, 2012

      oh god, my pussy is soooo wet after that, i want a good licking!

    • Hornywife March 17, 2012

      I need his wet tounge right now to my pussy.

    • Pineapple September 7, 2012

      I want him to taste me pussy like that

    • Pineapple October 1, 2012

      BiaQ i can lick your pussy if you want and for hours I can fuck you really good

    • Charlotte July 19, 2013

      Ldn chick wondering where are all the guys that eat pussy like that!!!!!

    • CeCe July 19, 2013

      i want my pussy eaten by a girl and im a girl

    • amy June 12, 2013

      can someone please lick my pussy.its fat n wil love it when I come in your in your mouth.i wil ride u wid my mouth

    • horny March 14, 2013

      I+cummed+to+this,+aaaahhhh+I+need+a+guy+yo+finish+the+job+.+My+pussy+is+nice+and+wet.+Ohh+god+I+want+a+guy+who+can+suck+me+till+I+scream

    • -.- August 12, 2011

      Think about god

    • tight July 21, 2011

      wish i had am an like that eating my pussy all night making me so wet!

    • angelface25 December 13, 2010

      he can like my pussy any day!

    • pole December 11, 2010

      i will lick you longer and better but let me know somwhow

    • Lara xxx December 1, 2010

      Dats so fuckin sexy!

    • Lata November 24, 2010

      please lick me like that... Spread my legs and roll your tongue up and down plzzzzzzzzzzzzzzzz

    • wet December 20, 2010

      i want someone to lick me hard roll ur tounge around up n down .... omg

    • pussysucker January 8, 2011

      i eat pussy like that

    • Dark Entity February 23, 2011

      slanted_eyes85 The only way you can stop being addicted to watching this video is only if yyou allow me to lick your pussy.I can lick you pussy,you'll want me to lick you every night

    • slanted_eyes85 January 20, 2011

      I can't stop watching this video every night...I'm sooo jealous of that girl...that guy right there knows how to please a woman! OMG I want him tonight...!

    • slanted_eyes85 January 17, 2011

      wow ! that guy makes me horny...he can lick my pussy all night long...damn!

    • mmmm January 10, 2011

      Damn I wanted to see the rest too.

    • Meep November 22, 2010

      That looked fucking good. Her moaning was a little obnoxious though

    • guest November 5, 2010

      my pussys so wet now ,if he licked my pussy lick that id be in heaven.!

    • lessy August 16, 2010

      i love the way he licked..wow!!!

    • sondie August 8, 2010

      can i be next

    • flossy August 4, 2010

      he looks like he's so damn good...want some of dat!!!

    • wow July 15, 2010

      I want some!!

    • broken August 21, 2010

      Wow he is good a licking, lucky girl XD

    • hi September 1, 2010

      she is damn lucky..good fuck could be next.

    • GUEST 25 October 19, 2010

      DAMMIT I WANNA BE HER!!!! LMAO

    • lolita October 17, 2010

      me la farei leccare pure io :P

    • lot October 13, 2010

      hmmm would love my pussy to be licked like tht

    • he September 4, 2010

      he is so good in licking:)

    • licksalwayspussy February 24, 2011

      ohh....sex!!

    • Pussy Licks February 24, 2011

      oo yeahh!! that was fuckin hot!! I wish i culd get mii pussy eaten like that..

    • kjb May 28, 2011

      i want to lick all your wet pussey!!

    • susu May 25, 2011

      please eat my pussy too

    • kitty May 20, 2011

      It's funny how the guys here promise to be lick us girls good, LOL :D anyway. very hot video indeed ;)

    • wet May 20, 2011

      my pussy got so wet, i need a man who lick my pussy like that juices and all

    • drippin.. May 29, 2011

      fuck! my pussy's so fucking wet...mmmhh i want him..shit!

    • lick my pussy June 8, 2011

      i want my pussy be licked now! oohhhhhhhh

    • Loli June 22, 2011

      me la farei leccare anch'io da lui.......mmmmmm

    • hornygirl June 19, 2011

      slantedeye---girl i feel the same i love watching him lick....

    • amy June 14, 2011

      dam i need my pussy licked just like this all the time..

    • virgin June 11, 2011

      shit ..a bwoi who can lick pussy like that cann be my first anyday ..!

    • Bitxh May 11, 2011

      Damn anybody wanna lick meh if Yhu can do all that sorry not bi or a lesbo just straight any takers

    • holy dick May 6, 2011

      c'mon christie...lemme lick your pussy....slurp slurp...:p

    • licker n sucker March 22, 2011

      hmm i can lick pussies like that

    • .......sexy..... March 18, 2011

      fuck i love this, he licks pussy that good, my pussy sooooo wet.

    • Pussy_Licks March 11, 2011

      I luv this! he licks pussy good! I wish i was her.. but myy bf does that anyway

    • sexybitch March 7, 2011

      Damn yall want me to lick your pussy?

    • mspeeny March 27, 2011

      come lick mine plz

    • holy dick April 1, 2011

      hey...all the chicks here...i wanna lick ur pussy...softly n gently....i wanna do it all night...

    • melissa May 4, 2011

      fuck I want some

    • Lady Baja April 22, 2011

      My Fiance eats my pussy jus like that if not better.....squirt!!

    • hey April 17, 2011

      who wants 2 lick my wet pussy

    • christy April 5, 2011

      if he licked me like that, i d suck his cock anytime

    • panama July 8, 2010

      wow he's amazing

Loading Comments

Select the details below that best describe this video. We appreciate your assistance and will use this information to improve our service to you.

(Select all that apply)
or

Recognize a pornstar in this video? Help make pornstars easier to find on YouPorn by telling us who is in this video.

Please select a pornstar
Select and copy code

Are you sure you want to remove this video from your favorites?

Are you sure you want to unsubscribe from the channel? You will no longer see this channel or new content from this channel in your Subscriptions area .
No, stay subscribed!
Yes, unsubscribe me.
Add to Favorites
Add to collection...
    + New Collection