You have Adblock enabled.
Adblock has been known to cause issues with site functionality. If you experience any difficulties, please try disabling Adblock.

Vanessa - Bareback Shemales

Background
Ad by Traffic Junky
86%
rating
(1660 ratings)
1,223,851
May 28, 2009
By: Bareback Shemales
Categories:

This video is part of the following collections:

Advertisement
Resume

Video Description:

Sexy shemale Vanessa gets fucked nice and proper.

    All Comments (57)

  • Please enter your name.

    Please enter your message.

    Sorry, could not submit your comment.

    Thank you for submitting your comment! All comments are moderated and may take up to 24 hours to be posted.

    • ryan April 13, 2011

      this is so hot!

    • mb March 22, 2011

      She looks like Kim Kardashian

    • ki gafeld April 22, 2011

      ilike im so hot

    • Josh May 6, 2011

      She is beautiful. I could ride her dick all day long!

    • HOT HOT August 7, 2011

      HMG ME ENCANTARIA ESTAR CON UN TRIO ASI ES MUY CALIENTE ESTO HAA HAA ME ESTOY BASEANDO

    • los July 20, 2011

      why cant i never find a sexy girl like that

    • fuck March 18, 2011

      her dick is huge i would luv if she fuck me

    • Shemalelover March 14, 2011

      Hottest think i ever seen

    • madlink January 22, 2011

      crazy i like it

    • h December 8, 2010

      Damn that girl is hot

    • Random January 29, 2011

      I would Let her Fuck me anyday

    • Lily February 9, 2011

      this is pretty hot.. I wanna fuck a shemale.

    • I Love This! March 12, 2011

      Ah, blojobs are so awesome.

    • b.e. September 9, 2011

      My god what beautiful eyes !!!!!!

    • henk from holland September 22, 2011

      fuck she's hot. also a nice. i think i'm in love

    • stanley44 March 2, 2012

      l'amour vrai

    • KC Cum Lover February 24, 2012

      Anyone on here from KC? Would love o fuck a tranny!!

    • idkconfused May 15, 2012

      im confused.. im straight but i want my first dick so bad right now..

    • fucker November 1, 2012

      I wanna fuck somebody so bad

    • jordan December 3, 2012

      Milly Wanessa

    • les January 19, 2012

      ich bin Schwul und will ihren schwanz lutschen

    • gay guy January 11, 2012

      she could fuck me any day

    • Elijah October 23, 2011

      that girl is fucking sexy i'll love fuck with her anyday shit, i gotta find me one of those shit ! aha nice dick too:)

    • anon September 28, 2011

      she have anymore videos? or whats her name?

    • wow November 6, 2011

      is she in any other videos? i cant find any

    • peterjackson1973 November 13, 2011

      I would fuck her i wish a ts would fuck me bb

    • Dev December 20, 2011

      I want her Dick

    • ashley November 28, 2010

      im gay i love pussy im rubbing minds

    • OMG! November 23, 2010

      HOT!!!!!!!!!!!

    • jerm July 17, 2010

      that guy makes too many noises

    • GAYLUVA July 12, 2010

      TBF I want to fuck the guy lol

    • Jenny July 20, 2010

      OUHHHHHHHHH. This is making me wet! Ahhhhhhhhhh Mhhmmmmmmm

    • jim August 1, 2010

      chicks with dicks XD

    • Hotalfi August 10, 2010

      Would love to suck her dick and to swallow the cum! Love shemales very much.

    • anthony August 2, 2010

      Another stunner, but what a waste of cum, her load would have been in my mouth.

    • WAZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAA July 4, 2010

      you ppl who are saying id like to suck her dick and swalow the cum are you gay or realy cool and horny girls?

    • Biggus July 1, 2010

      I want to suck her hot cock until she shoots her load into my mouth. I'd swallow it all down.

    • me June 12, 2010

      id probably have to say that she is hotter than kimber james :)

    • me June 12, 2010

      HOLY SHIT SHE IS HOT!!! AND HAS A HUGE DICK ID LOVE TO SUCK

    • quincyrob June 18, 2010

      I love pretty girls with big cocks!!!!

    • ken June 27, 2010

      they need to lick up the cum

    • me June 28, 2010

      Damn that girl is hot, the facial expression always does it for me, and damn does she look like she's enjoying herself :)

    • luna August 11, 2010

      is hot!!mm i love porn

    • joe August 17, 2010

      She is HOTT, but the dude looks like BOOGER!!! LOL

    • October 21, 2010

      could be better

    • MyScreenName October 21, 2010

      Wooooow, she is amazing! I would totally destroy that, or let her destroy me ;) Just wish the cumshots were a little more...exciting?

    • nino October 25, 2010

      vanessa fucking my

    • lucky November 2, 2010

      oh she's fantastic!!!!! I want to be fucked by her!!!

    • _ November 5, 2010

      so di I!

    • that guy October 2, 2010

      even know i am straight and have a girlfrien id luv to fuck n suck her

    • manoj September 13, 2010

      I like this type of big tite fucking.

    • Bisexe August 26, 2010

      Hot and ready for you Jeremy!

    • jeremy August 25, 2010

      my ass is so hot i want fucked so badly

    • Dang August 28, 2010

      I agree. The guy is making too much noise... all that loud slurping and lip-smacking. It's more annoying that someone eating with their mouth open. It's a cock not a snow cone, you dork!

    • Nessa_Love September 4, 2010

      trannies are a dream come true!!! a nice pair of boobs and a dick, 2 of my fav things in one! YUM!! and i so want her to violate my ass anf pussy, she's hot as hell!

    • Anonymous September 12, 2010

      I like flat chest boys who dress like girl's, but DAMN she is close enough!!

    • Anonymous June 11, 2010

      WOW! That Girl is HOT !

Loading Comments

Suggest Video Details

Select the details below that best describe this video. We appreciate your assistance and will use this information to improve our service to you.

Current Categories

All Categories

(Select all that apply)

Production Quality

or

Tag a Pornstar

Recognize a pornstar in this video? Help make pornstars easier to find on YouPorn by telling us who is in this video.

Name a Pornstar

Please select a pornstar

Download Video

Embed Video

Select and copy code

Link

Confirmation

Are you sure you want to remove this video from your favorites?

Confirmation

Are you sure you want to unsubscribe from the channel? You will no longer see this channel or new content from this channel in your Subscriptions area .
No, stay subscribed!
Yes, unsubscribe me.
Add to Favorites
Add to collection...
    + New Collection