You have Adblock enabled.
Adblock has been known to cause issues with site functionality. If you experience any difficulties, please try disabling Adblock.

Toni Sweets - HoodHunter

Background
Ad by Traffic Junky
85%
rating
(7592 ratings)
Flag this video
Please send any copyright reports to: youporn.com
@copyrightcomplianceagency.com
Thank you.
Reason (optional):
Submit
The flag request could not be submitted. Please try again later. Thank you.
The flag request has been successfully sent.
5,259,774
May 12, 2009
By: Hood Hunter
Categories:

This video is part of the following collections:

Advertisement
Resume

Video Description:

This ho came into the studio and wanted to get right down to business. So we didn't waste any time. Our man got her bent over and just dove right into her big butt and slid his hard cock between her buns and gave her a fucking she was in dire need of.

    All Comments (113)

  • Please enter your name.

    Please enter your message.

    Sorry, could not submit your comment.

    Thank you for submitting your comment! All comments are moderated and may take up to 24 hours to be posted.

    • MyPussy'sPierced October 26, 2012

      Where's my fucking dildo!!!

    • AD March 15, 2013

      HARD COCK, WET CUNT MAKES FOR A PERFECT COMBINATION! POW DRIVE THAT PUSSY.......

    • Dee January 19, 2013

      god damn!

    • big+dick+boii January 30, 2013

      she+will+ride+my+dick+like+a+rollercoaster

    • Shocked Fool January 7, 2013

      :O didnt know she was a pornstar damn!! just fucking passed her just now!

    • HATIM February 4, 2013

      I+LIKE+A+BLACK+WET+PUSSY

    • Shotgun January 3, 2013

      There need to be more info on Toni Sweets I just ran across her video and I love the way she fuck, She can teach my girl something. So share some more of her

    • EJ December 9, 2012

      To+gushypussy+want+to+come+ride+me

    • Claudia February 21, 2013

      He has a nice hard BIG cock which has a great upward curve.

    • mmmm April 5, 2013

      I+LOVE+TO+FUCK+LITTLE+GIRLS+LIKE+THAT,+SUCKING+A+CHILDS+PUSSY+IS+MMM+SO+SO+MMM.

    • lala March 30, 2013

      need+someone+2+fuck+wit+a+big+cock

    • kel March 5, 2013

      sultry+boobs

    • Hung-arian Heritage March 1, 2013

      Yes! Put that babe on her belly and bury yourself in it!! This girl is a beast!!!

    • boochie December 3, 2012

      Ooohhh I'd love to watch my hubby screw his hot black ass while he screws my wet pussy. Mmmmm.....

    • cjones November 2, 2012

      I dont see nothing wrong

    • pussysoaked June 26, 2012

      you got a fat ass

    • suti July 9, 2012

      i am fucking

    • Smokey164 June 18, 2012

      Love a bitch that can take the Dick

    • Derft May 20, 2012

      Love that ... Put glass in there and cut that pussy up

    • big black monster dick May 7, 2012

      dat juicy ass,let me fuck her

    • rickharddick August 7, 2012

      This is what we should be tapping everyday!!!

    • kid August 10, 2012

      if i fuck that ass ill lick it everyday for 12hrs n fuck it another 12hrs

    • samie October 2, 2012

      they are the best

    • sami May 20, 2013

      Oh I need a guy to fuck me wt a big cock

    • Joe September 24, 2012

      I think this is another fucking butts to fuck Good job done guys give us more like that to watch

    • Marie September 3, 2012

      Can someone pls teach this girl how to suck as man's cock. She boring!

    • Noah August 21, 2012

      Her ass is perfect, and nothing like a woman who knows her stuff!

    • Pretty Puccy March 21, 2012

      Danm what a JOYfull STICK! every womans WISH..Black gals go wet Natural hmm creamie;P Oh that the Brown BEAN temptimg to be licked while riding ..I ejoyed the vid ..Temptimg to get a ride ..

    • Sexy Chocolate June 20, 2013

      I want to bounce on it like that and cum all over that BIG dick!

    • pinktightpussy October 15, 2014

      my pussy so wet

    • jam December 4, 2014

      nice pussy

    • wantingmeinyou August 5, 2014

      I love this and want you to want this!!! I want to fuck you hard and good over and over again and again!!! I love this and want you to want this!!! I want to fuck you hard and good over and over again and again!!!

    • marcus July 8, 2014

      she jus made me cum

    • Big_Nard May 30, 2014

      What is her name!!??

    • prettypussy425 December 15, 2014

      NICE!!!

    • Janet December 18, 2014

      I would love to clean up your mouth with all his hot sperm everywhere........you are hot.....want to taste your pussy too after the big bull got done with it. Would love to share with you.

    • R.R.Randy June 18, 2015

      NEED a video guy to shoot

    • she doing hard June 24, 2015

      Wow she doing hard

    • Clinton.l April 24, 2015

      Lovely couple. Big hard cock with a pussy that knows what to do with it. Love it. The woman is so hot

    • dydric March 4, 2015

      i wish the fuckin dude stfu no one want to hear his ass we want to hear the female

    • Coco best ever February 13, 2015

      I liked the way she was riding and grinding the dick when she had the dick in her pussy for the first time. She definitely knows how to ride.

    • ready4agoodfuck May 29, 2014

      I can do it better than her with multiple dicks. I confess, I'm a freak!

    • Vandong May 22, 2014

      slmplement majestueux et divin.

    • Shem July 30, 2013

      I jacked off hard watching this couldn't help it, wanted to see him eat that pussy tho .Nice pussy

    • JIMMY August 7, 2013

      RIDE THAT HUGE DONG....HUGE DONG AND NICE FAT BUBBLE BUT

    • PGFedzz July 18, 2013

      She is giving one hell of a blow job!!

    • Caribbean cock July 14, 2013

      I want to fuck that big ass bitch

    • Chont July 3, 2013

      Hummmm big girl

    • dd October 3, 2013

      i wouldn't kick her out of bed for eating crackers..............

    • Bigggggg November 6, 2013

      Wish she that was me getting a bj

    • jacan February 18, 2014

      best ass in the biz

    • Bitch May 1, 2014

      He's sexy. I'd fuck him slowly too

    • rony December 30, 2013

      dammmmme big mouth hoe she need to come suck my dick

    • freak December 8, 2013

      Them need to stay out of delaware

    • toni November 17, 2013

      Ok good work

    • PmfP February 28, 2012

      did u see that look on her face when she turned around and caught that nut

    • boochie February 22, 2012

      What do they use for lube-Crisco? It does come in a clear liquid.

    • cotopla November 19, 2010

      excelente me gusta me hizo venir

    • wetter November 27, 2010

      dang look at her ass !!!!!!!!!!! its fat as shit loved the video

    • loverman November 19, 2010

      hey, u americans know how to fuck. i wanna fuck that pussy. plse send am american pussy to africa and we show u how we do it this side.

    • Bust It November 6, 2010

      That pussy is nice. Would love to cum hard inside that ass. Oh Yeah!

    • mmmmgoood!!!! October 2, 2010

      that ass is fabulous id tounge fuck that anyday

    • HmmHmmGood October 26, 2010

      Damn!! I'd like to strap my dildo on and slide up in that pretty phat ass!! My pussy is so so wet!

    • fvmj December 9, 2010

      she can suck!!!!

    • mr jerk December 13, 2010

      best blow job i seen in a while good job girl ladies heres a tip the slower the better take your time

    • cum mster January 26, 2011

      Love this shit man !!!! Toni is a real sweet gal.

    • susese de bite February 16, 2011

      how my gode is exeptionelle

    • Belgiumblonde January 25, 2011

      After my bbc dream came true, wish I saw my hubby having sex with her! XXX

    • MiX January 19, 2011

      once you go Black you NeVeR go back

    • Dayum January 9, 2011

      She was super wet! I love this shit bro!

    • gigi September 26, 2010

      i want a ass like thaaat shitttt

    • Randy September 19, 2010

      That shit is Nasty

    • Mr bigcock July 2, 2010

      fuckin love da way she rides dat dick men

    • Jazi Blu July 6, 2010

      Love the way he gives that deep thorough ride from the back. Oh yeah

    • pussygud June 24, 2010

      damn

    • Mr LoveJoy June 22, 2010

      This is one of the best head jobs I've seen... nice... slow... and thoural!!!! Didnt miss an inch! I love this!!!!

    • LuvToFuck June 12, 2010

      she got a phat pussy!!! NICE

    • DarkLover August 1, 2010

      Gosh! Please give me this guy!

    • SOLID LIKE A ROCK August 3, 2010

      hmmm..... i want me a girl this dark!

    • DAMN!!! September 14, 2010

      THIS SHIT IS HOT GREAT DICK FANTASTIC ASS I WOULD FUCK THE SHIT OUT OF BOTH OF THEM

    • BLKisBTFL September 16, 2010

      heavemly

    • Damn September 14, 2010

      That ass is...holy shit.

    • HGJUH August 26, 2010

      I WANT A GIRL

    • horn ball August 24, 2010

      love dark skin women

    • spitter62 February 22, 2011

      i wish i kould fuck her

    • big vanella dick March 7, 2011

      i like the way she fuck weman take nots

    • ????? November 14, 2011

      boy-LAZY

    • Woe December 5, 2011

      This bitch amazing

    • mee October 27, 2011

      @billy mays dont be an asshole

    • billy mays October 14, 2011

      Oh fuck its whoopi goldbergs younger slut sister

    • Mia September 16, 2011

      From today I decided to fuck at least once a moth a black cock. What a cock. I am Indian lady inthe west Indies. On my Island a must a good black cock, like this one.

    • lovleyone one December 6, 2011

      dam girl im not even bisexual and i wanna fuck u an im wet as.fuxk dam us sexy will u ever eat me them fuxk out

    • ............... December 19, 2011

      i want her on top of me

    • iLykePussi January 12, 2012

      I always masturbate to this video

    • ChocoPussFL February 11, 2012

      I love her eyeshadow lol. His dick looks perfect! He can fuck me any day!

    • Busty Babe January 11, 2012

      I Wanna Know The Dude Name Damn He Seems Like He Fine Ass Hell I Would Fuck Him!!

    • kevdkev January 8, 2012

      she rode it well that what im talk'N BOUT

    • tee December 20, 2011

      bangingggggggg

    • hdd August 16, 2011

      Wowwww!

    • blackboy August 5, 2011

      yo she cummed in like 1 minute lol

Loading Comments

Suggest Video Details

Select the details below that best describe this video. We appreciate your assistance and will use this information to improve our service to you.

Current Categories

All Categories

(Select all that apply)

Production Quality

or

Tag a Pornstar

Recognize a pornstar in this video? Help make pornstars easier to find on YouPorn by telling us who is in this video.

Name a Pornstar

Please select a pornstar

Download Video

Embed Video

Select and copy code

Link

Confirmation

Are you sure you want to remove this video from your favorites?

Confirmation

Are you sure you want to unsubscribe from the channel? You will no longer see this channel or new content from this channel in your Subscriptions area .
No, stay subscribed!
Yes, unsubscribe me.
Add to Favorites
Add to collection......
    + New Collection