You have Adblock enabled.
Adblock has been known to cause issues with site functionality. If you experience any difficulties, please try disabling Adblock.

Oh Yes, Yes, Yes, Fuck my ass

Ad by Traffic Junky
90%
rating
(7628 ratings)
Flag this video
Please send any copyright reports to: youporn.com
@copyrightcomplianceagency.com
Thank you.
Reason (optional):
Submit
The flag request could not be submitted. Please try again later. Thank you.
The flag request has been successfully sent.
3,397,548
December 7, 2008
Studio: Mach 2
Pornstars:
Categories:

This video is part of the following collections:

Advertisement
Resume
    All Comments (83)
  • Please enter your name.

    Please enter your message.

    Sorry, could not submit your comment.

    Thank you for submitting your comment! All comments are moderated and may take up to 24 hours to be posted.

    • molly August 26, 2011

      anybody fr me?

    • MMM April 14, 2011

      His dick is amazing...I would love my boyfriend to ass fuck me like that...I'll have to ask him tonight :)

    • 9 inch dick December 16, 2011

      brenda or any other girl that commented im in trinidad i've got it

    • Dude December 11, 2011

      The way she wanted it so bad gave me a frikin huge boner

    • blaze December 9, 2011

      threesome please

    • Darling January 2, 2012

      Oh yeah Ha Ha Uh Uh Yeah Baby Ah Fuck Me ass+penis

    • Jack the Raper January 2, 2012

      OMG ! Thats a fuck. the girl really wanted that... i wish my GF was like that.

    • leroy January 25, 2012

      love em loving it she,s happy love it

    • Damn January 15, 2012

      OMG, that girl is so fucking hot! I wis I could Fuck Her ass all day!

    • Jose January 8, 2012

      GODDAMN! THAT'S WHAT I'M TALKING ABOUT!

    • BiGuy November 28, 2011

      Guys like him make wanna be gay ! I wish he would fuck my asshole like hers....

    • Bigcock October 29, 2011

      Fuck she has a nice ass

    • katiebear March 4, 2011

      ohh i wish somebody would do that to me

    • Dr.DP February 28, 2011

      Today the business is hard,therefore three,four years,then the ladies stop filming.Naomi,you was great !

    • wow February 19, 2011

      thats a thick dick....

    • big dick May 22, 2011

      i wil do it for you babe

    • yo momma August 20, 2011

      damn girrrrrlll nicceee booootaaayy but ya need to shave ya eyebrows every now and then y'all know what um sayin

    • dave February 21, 2012

      i would let him fuck my wifes ass and then i wolud suck thst big cock clean

    • me October 7, 2011

      great

    • for brenda November 16, 2011

      brenda from new jersey i fuck u like that a better i am the black guy from ny

    • fred March 15, 2012

      hi,i love sex

    • honeybabe March 29, 2014

      wish my boyfriend would fuck me just like this!!!

    • pussylover February 23, 2014

      AH THIS MADE ME SO HORNY MY BONER IS LIKE 3 ft long I wish I could that pussy but man this babe a Hotty

    • OMG October 11, 2013

      This is making me hard

    • bitchy slut July 5, 2013

      im cummming

    • yum November 15, 2014

      that's a fat dick

    • Bucky January 25, 2015

      Oh My Yes that is at rue ass fuck. She is so damn Hot love the way she wiggled and fucked his big pole. She loves it in the ass for sure. That guy has a really nice cock also. Anyone out there want to get fucked like she is? I'm ready, willing, and able.

    • chol sam June 21, 2015

      some nice ass babe.love dat ass

    • lol69 April 28, 2015

      now..thats what i.m talking about !!!!!!!!

    • fatpussee February 4, 2015

      his is fucking that ass so good

    • ally June 25, 2013

      omg its only 6 minutes sounds like 20!

    • Reader ! March 25, 2013

      Hahaha ! All video with anal sex when you ride always the cock slip out at least 2 times ! :-D

    • jenna May 26, 2012

      I wish this huge cock was upmy ass...that feels damn so good....

    • suceusse47 May 5, 2012

      i love it hummmmeee i love sexeeeeeee!!

    • Beardy March 21, 2012

      The dude looked like McGruber...

    • CrazyAss June 13, 2012

      Ian Scott...is he's name...I love his face when he fucks ass, and I always dreamed that I fucks me like this girl. His cock is a wonder!!

    • Lin September 23, 2012

      Yess

    • gold1000 December 14, 2012

      Wow I love her! I want to everything her.

    • He'll December 9, 2012

      Keep doing it until you die .must fuck your pussy

    • HugMe October 12, 2012

      Porn?

    • . February 18, 2011

      Naomie Russel.....

    • Kia February 16, 2011

      I want a gud fuck like that . oh wot a cock baby give it to me nice and tight up my ass.

    • warrior August 6, 2010

      Thats Woody Harrelson!

    • h August 6, 2010

      omg

    • big cock lover August 3, 2010

      I wanna be gay for that fucking cock. I love him spanking my ass!

    • essex August 2, 2010

      I wanna fuck an ass like that

    • KC August 8, 2010

      Now THAT girl knows how to fuck GOOD. I love how much she wants it

    • Papagayo August 9, 2010

      Never before have I seen a woman use her ass to fuck a guy like this honey.

    • Alex August 31, 2010

      That's Ian Scott! He's French!! what a huge dick.

    • G August 24, 2010

      Woody Harrelson? He looks a bit like Ian Scott..

    • bi chick August 23, 2010

      his cock is yum, and the fuck is great, wish i cld hav seen her gape more tho

    • moi July 27, 2010

      i comming

    • oh my ass July 22, 2010

      i want that dick in my ass

    • WOW July 7, 2010

      I wish the huge dick was up my ass! ohhhhh

    • mee June 24, 2010

      og what a big dick ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    • LOL June 1, 2010

      Mine to

    • nice July 9, 2010

      one of the best anal videos ive seen!!!! She is BAD ASS, yeah!!

    • dam July 9, 2010

      id tear her up

    • jackass July 16, 2010

      is she naomi russell?

    • no name July 14, 2010

      I would fuck her till she die or me lol

    • ahhhh July 9, 2010

      omg i want him

    • Mike September 4, 2010

      My God...

    • Marcus September 6, 2010

      Great ass to mouth !I like it.Naomi,some tattoos on your body would really looking fine !I think a lot of your fans are agree with me.

    • ELCAPO January 5, 2011

      cielo santo que mujer tan buena impresionante el video 5/5 ojala a alguien le gustara asi de bno

    • Clara Morgan December 28, 2010

      Ian Scott tu es le meilleur !

    • like ass December 28, 2010

      i wish to take that ass

    • roneel December 18, 2010

      that gal is hot

    • Sarah January 17, 2011

      Oh god, I want him to fuck me .. LIKE NOW ! & what's his name for sure ? Woody ? Ian ? Whaaaat ? :P

    • stallone January 20, 2011

      that is woddy harrelson!

    • Brenda February 12, 2011

      what a stud! I love his big dick and huge balls, wanna ride a big dick please, I'm in New Jersey

    • Pitbull January 29, 2011

      All you women out there need to take a lesson from this girl. If you never want to worry about your man cheating on you, learn to fuck like this chick and it will never happen.............

    • Blow a load January 26, 2011

      This is some Pile Driving Arse Fucking It's no wonder this girl has retired her Arse hole has been destroyed by one hell of a massive cock. Bet she felt her arse throbbing for weeks

    • that1guy December 5, 2010

      she is amazing, her is is so perfect. so is his big cock, i'm pretty sure even i would suck it after it came out of that ass. mmm =D

    • wanusweety November 11, 2010

      Hi wow, I love your comment , I have same size wish be close to you

    • Tina September 20, 2010

      I love to feel a guy's balls slapping against my ass when he's fucking me, but the way his balls were slapping against her pussy, I'd let him fuck me in the ass with that HUGE cock too.

    • kurt September 20, 2010

      I realy like it!

    • elle September 15, 2010

      i never tried anal but i would do it with him :))))

    • lilbear88 October 1, 2010

      yo! that dude's dik is huge! that gurl is a freak! and she can git diseases in her mouth like that

    • DuanCulo October 3, 2010

      naomi is the best of them all!!!! physically and how she fucks. why did she retire man!!!!!!!! though it's been three years she still is pretty popular and most don't even know she is retired. legend

    • Joana October 24, 2010

      i like it! me excita wow es perfecto :)

    • maria October 17, 2010

      wow... his dick is huge .. would love the up my ass that girl is soo lucky

    • nano October 9, 2010

      Asi se lo rompo yo a mi novia Sabrina, esta buenisima como naomi tambien

    • enjoy May 24, 2010

      thats my gf ;)

Loading Comments

Select the details below that best describe this video. We appreciate your assistance and will use this information to improve our service to you.

(Select all that apply)
or

Recognize a pornstar in this video? Help make pornstars easier to find on YouPorn by telling us who is in this video.

Please select a pornstar
Select and copy code

Are you sure you want to remove this video from your favorites?

Are you sure you want to unsubscribe from the channel? You will no longer see this channel or new content from this channel in your Subscriptions area .
No, stay subscribed!
Yes, unsubscribe me.
Add to Favorites
Add to collection...
    + New Collection