You have Adblock enabled.
Adblock has been known to cause issues with site functionality. If you experience any difficulties, please try disabling Adblock.

Lindsay Marie Is Absolutely Stunning

Ad by Traffic Junky
87%
rating
(5577 ratings)
Flag this video
Please send any copyright reports to: youporn.com
@copyrightcomplianceagency.com
Thank you.
Reason (optional):
Submit
The flag request could not be submitted. Please try again later. Thank you.
The flag request has been successfully sent.
3,201,442
December 10, 2008
By: Twistys
Pornstars:
Video Description: Blonde babe Lindsay Marie is absolutely smoking hot

This video is part of the following collections:

Advertisement
Resume
    All Comments (70)
  • Please enter your name.

    Please enter your message.

    Sorry, could not submit your comment.

    Thank you for submitting your comment! All comments are moderated and may take up to 24 hours to be posted.

    • LeBron November 20, 2011

      Fuck yeah

    • Sex October 21, 2011

      I love

    • omg October 14, 2011

      sexy

    • Wezh December 18, 2011

      Hottest bitch evahh

    • i fuck you December 28, 2011

      my dick just go 7inches long and i cum so hard that i blow it 1 meter away and i cum for 30 secs

    • fkx December 31, 2011

      She is a very very very good i love you very sexy

    • latin lover December 31, 2011

      @i fuck you and i blow it on my pc screen! omg, such a goddess :-) i just came in 5 sec watching her fantastic boobs and dreaming to lick her juicy hot pussy...

    • bitchface September 6, 2011

      wonderful smile!

    • pussy August 31, 2011

      a very beatiful pussy

    • DJtheaceboy June 21, 2011

      nice pussy

    • Vindicator Maraad June 11, 2011

      Good video!

    • badman and robin May 31, 2011

      I think she has one of the best pussies of youporn, and if you want to see another perfect pussy watch "deek those lips" here in youporn

    • mao June 24, 2011

      mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    • love sex July 16, 2011

      fucking hot

    • omg August 20, 2011

      thats hot

    • SkinnyOverThick August 15, 2011

      She needs to be my girlfriend

    • I January 8, 2012

      I love her and she is so hot. I like you lindsay marie you so sexy

    • eric January 22, 2012

      wat a nice big pussy

    • pussyluv March 12, 2013

      luv her perfect pink pussy

    • Doggy style January 4, 2013

      Your cunt is unbelievably beautiful.

    • Hawk January 1, 2013

      Love to fuck and suck that bitch hard.Then cream her all over

    • not you. September 20, 2013

      I want to find the guy that did this shit to her tits and do the same thing to his face p.s. I wanna fuck her sooooo bad

    • slurpy cunts June 9, 2014

      i want to suck on that pretty wet cunt untill she squirts all over my face so i can slurp up the mess

    • sex June 26, 2015

      wow

    • Hahdmdk May 2, 2015

      Terrible quality

    • jammer November 15, 2012

      ilove pussy.

    • B good 4 u November 5, 2012

      I like that you allow one to enjoy your beauty by not having you hands in to way of the view I like what I see,

    • Mr. Cum. May 26, 2012

      Your firm, round knockers are a real turn on. I'd love to caress those beauties. You are one beautiful vixen.

    • Strap May 25, 2012

      Oh Lindsay Marie, Oh Lindsay Marie, would you please fuck me. If not could you tongue my gonads as some sort of consolation. YOU are HOOOOOOOOOOOOOOOT

    • All Eyes May 23, 2012

      I could dive in that muff all day. Lindsay you are gorgeous.It would be fun to suck your sweet pussy.

    • 'Joe' November 30, -0001

      'Lindsay, I could eat you up. Your clip is very, very sexy. Your a doll.'

    • blackk long dick August 26, 2012

      she is sexiee.. ill eat that pussy allnight long

    • steelerman77 October 9, 2012

      i wanna fuck them

    • lesbian meh September 15, 2012

      i wanna lick dat pussy all say mmmmm u ot babe

    • nice19nice May 30, 2011

      saya ewe pasti nikmat, 1 malam tanpa henti kuat ngak

    • anonymous May 16, 2011

      nice tits!!!!

    • MJ October 8, 2010

      at least her vagina doesn't look like it was in a car accident!! :)

    • wetdreams September 13, 2010

      any videos of her getting fucked? and yeah l0l at the nipple..there a little off but id still get with her she has a nice pussy!

    • frara September 2, 2010

      shes sweet

    • Free sex October 9, 2010

      Let me fuck her!

    • jonh October 18, 2010

      pretty pussy man so pretty

    • penis November 4, 2010

      lol

    • o.o November 3, 2010

      opeeeen the sliiiiiiip come onnn

    • lol August 31, 2010

      lol at nipples

    • ann August 20, 2010

      Wish I could get all the Twisty's music; would be great for a change of pace.

    • j July 3, 2010

      you can tell somebody fucked up her plastic surgery on her tits.

    • surko June 29, 2010

      que buena vieja me quisiera chingar

    • noughty June 29, 2010

      less talking more fucking ...

    • kool1212 July 10, 2010

      man i can fuck her all day

    • 19/F/AUS July 19, 2010

      Poor girl :( her nipples are not aligned correctly... i bet she was pissed off about that

    • jerkin' August 19, 2010

      hell yes

    • CM August 2, 2010

      I want fuck her pussy!

    • pink November 4, 2010

      beautifukk oussy boobs and body !!!!!!!!

    • green November 16, 2010

      i am sorry about what happened to your boobs

    • unbekannt February 4, 2011

      how old is she

    • latin lover January 21, 2011

      great! i love so much fake boobs

    • HOLY SHIT January 9, 2011

      id pay millions of dollars to fuck her

    • Bea February 17, 2011

      Its incredibly sexy..

    • xxx power March 4, 2011

      shes the most beautifull girl i ever so in my life

    • ilovesex April 30, 2011

      I'd like to fuck you

    • Drew April 2, 2011

      Her nipples.

    • MAXIMUSUNO January 7, 2011

      ID SELL M Y SOUL TO FUCK HER

    • that guy January 5, 2011

      imma be your sexual slave whenever u want baby

    • lick her December 5, 2010

      id fuck the shit out of her she is soooo beautiful

    • black November 25, 2010

      her tits are still perfect

    • sammeeuu December 21, 2010

      What's with her nipples

    • hell December 23, 2010

      her tits aren't normal but she's simply the best. i just got wet in 3 minutes of mastubating!

    • Chris December 26, 2010

      I need to fill her with my cream

    • Love you December 23, 2010

      Youre really really hot Lindsay. Love You :)

    • fucker June 11, 2010

      fuck yeah

Loading Comments

Select the details below that best describe this video. We appreciate your assistance and will use this information to improve our service to you.

(Select all that apply)
or

Recognize a pornstar in this video? Help make pornstars easier to find on YouPorn by telling us who is in this video.

Please select a pornstar
Select and copy code

Are you sure you want to remove this video from your favorites?

Are you sure you want to unsubscribe from the channel? You will no longer see this channel or new content from this channel in your Subscriptions area .
No, stay subscribed!
Yes, unsubscribe me.
Add to Favorites
Add to collection...
    + New Collection