You have Adblock enabled.
Adblock has been known to cause issues with site functionality. If you experience any difficulties, please try disabling Adblock.

Kayden Kross Is Simply Stunning

Background
Ad by Traffic Junky
92%
rating
(34544 ratings)
Flag this video
Please send any copyright reports to: youporn.com
@copyrightcomplianceagency.com
Thank you.
Reason (optional):
Submit
The flag request could not be submitted. Please try again later. Thank you.
The flag request has been successfully sent.
14,614,242
November 23, 2008
By: Twistys
Pornstars:

This video is part of the following collections:

Advertisement
Resume

Video Description:

Kayden Kross strips and works her pussy hard for you

    All Comments (336)

  • Please enter your name.

    Please enter your message.

    Sorry, could not submit your comment.

    Thank you for submitting your comment! All comments are moderated and may take up to 24 hours to be posted.

    • Jack January 7, 2012

      Oh my god my pants is wet wet wet already

    • Patatina Bagnata January 13, 2012

      Cosa darei per leccargliela tutta. mmmm

    • Christian January 13, 2012

      I want to have sex with her

    • Duvan January 12, 2012

      SHE IS PERFECT !!!

    • Duke17 January 16, 2012

      Wow she is stunningly beautiful, hot bod perfect tite wet yng cunt. wld luv to see her in fuck vid

    • MikeeB January 17, 2012

      Does she swallow??

    • bite January 21, 2012

      vraiment bandant

    • lux January 20, 2012

      Geile deutsche fotze

    • airos January 20, 2012

      such a sweet suck-ably pink cummm blossom...rub it out as I stroke my cummm dragon as it becomes stiffer & stiffer, thicker & thicker, longer & longer...sooo cummmyyy yummmyyy...

    • Efrin January 20, 2012

      A really nice tight pussy that deserves a big hard cock to pleasure her

    • mitch1832 January 10, 2012

      Whaou this girl bring me in a rarley extase

    • Sexy January 9, 2012

      Wow... This is soooooo good...

    • Hmm? December 27, 2011

      I wonder is she knows how many guys get off to te video of her getting off?

    • XO4ETCA December 24, 2011

      she is am... am.... ammmmaaaazing !!!

    • jacki December 20, 2011

      i love you kayden kross, you marry me.

    • Jeff December 27, 2011

      My entire life is centered on ass. But this girl has the greatest tits I have ever seen in life or on the net. I'm in love. YUM!

    • latin lover December 31, 2011

      i came in 5 seconds :-) OMG, she's so hot and horny! cazzo che strafiga....

    • sexy January 8, 2012

      Kayden Cross is a very beautiful woman all over and Has a very Pretty Small, compct and tight Vagina which kayden is not ashamed to show us as she masturbates herself to a very intense and satisfying orgasm as one can see plays with her Clitoris too to add more pleasure for herself. i could pleasure Kayden too No Problem with something that i am sure Kayden Likes to feel pleasuring her as i screw her to Orgasm and Kayden can pleasure me by doing what she likes doing to pleasure a man

    • LUKATONI January 6, 2012

      Simply u best...wish u were here babe...

    • Lol January 2, 2012

      Wow that is hot but after awhile i didnt know weather to laugh or get excited them giggles oh my god :P

    • ( . )( . ) February 14, 2012

      Whohoo damn she is sooo hot

    • Kayden fan February 19, 2012

      She is perfect: beautiful face, fantastic tits and a lovely pussy. She made me so horny that I just had to jerk off! I sure would like to fuck her...

    • Handy Man!!!! May 30, 2012

      What a lovely girl beautiful figure and a pussy to lick and kiss. Wish I was with her.

    • akbarshi May 29, 2012

      she is so fucking hooooottt.damnnnn.niceest video i ever seen and she looks so real..daman i love to fuck her..

    • Mr. CUM. May 24, 2012

      Kaydon you got me hot to trot, so Ithink the least you could do is come over and shower with me. I'll let you wipe the cum you caused off my legs. THANKS.

    • All Eyes May 22, 2012

      What a sexy little tease. I wonder how my ramrod would feel inside that gorgeous pussy. Can't blame a guy for dreaming. Thanks, it was a pleasure watching you.

    • Ggggg May 31, 2012

      WTF I have never met any body who could put the bottom of their foot on their head and my sisters a gymnast I dont thing if natural but correct me if I am wrong

    • Antoine June 9, 2012

      Trop sexy, la jupe est sexy aussi, ça m'excite trop, t'es trop bonne baby

    • hyye6yufryutf August 5, 2012

      haha it was so sexy

    • Dominator July 28, 2012

      Oh god I just,love this lady wanna fuck her harder with my 7 inch dick all day and night

    • ur lovr July 8, 2012

      i love u faye ....

    • Rich May 8, 2012

      Not only is she hot as hell, but those moves....thank you Ms. Kross!

    • dude May 3, 2012

      fuck yeah

    • lol February 21, 2012

      What was she thinking about...she was giggling so much it was kinda cute...my gf laughs her ass off when she cums...lol and i crack up with her too...shit is hilarious lol

    • Staycool February 20, 2012

      yeah shes hot, and got nice titts and a nice pussy.... and okay an AMAZING orgasm.... BUTT! she´s just human, dont talk about her as if she´s a new god or species oO get urself cum! switch on ur brain again! Reduce your masturbatinrate! get a fuckm8! u all sound very horny.....

    • nico February 19, 2012

      i will always cherish this woman's pussy. when i was in 8th grade, the first time i masturbated was to this video. and god, was it amazing!

    • Ole March 2, 2012

      My cock raises and jerks at every sight of this hottie

    • Belive It or Not March 4, 2012

      belive it or not i had this chick sucking my dick and fucking me

    • Nick March 21, 2012

      damn she SMOKIN FINE!!!

    • xxx March 18, 2012

      Perfect. 'Nuff said.

    • College Superstud March 9, 2012

      Your film on Kayden Kross and her hot masturbation scene--she's my ultimate fantasy! She gets me rock hard regardless of the way she's (un!)dressed, and seeing her frig herself off in this clip was quite exciting--although not as exciting as seeing her get royally fucked by superstuds Charles Dera or Aaron Wilcoxx!!! How I wish I was they--and lucky enough to fuck Kayden for a long weekend intimately in a lush hotel suite in Vegas. Keep dreamin, college studs--and Kayden, keep lookin' good and taking it all off for your adoring young adult male public. YOU'RE HOT--HOT--HOT!!!

    • Jhon December 18, 2011

      So fuckin hot wish my dick go there mmmm nice tits so big just wanna squeeze them

    • Dev December 16, 2011

      She is amazing!!!

    • Hi October 15, 2011

      Amazing

    • Haha October 13, 2011

      Shes fucking sexy

    • Stiffie October 2, 2011

      My fucking AWESOME Wife just sucked me off and swallowed the load while we watched this..... Guess thats as close to a 3 way as we will get with Mrs. Kross. Wifey wants her as bad as I do!!!

    • Holy shit! September 29, 2011

      She is absolutely stunning... The best video on this site.

    • Lonelyman October 15, 2011

      Damn shes hot... Id fuck her so fucking hard

    • Sex angel October 16, 2011

      Love hips

    • jay October 18, 2011

      good vid

    • split_tail_luvr October 18, 2011

      Would love to dine at the Y with her...

    • bee October 17, 2011

      sensational body, I adore her breasts. She need to get her fingers working harder & deeper inside her cunt

    • Kara September 26, 2011

      @dicky she laughs because it feels great to her i laugh and smile when i masturbate because it just feels so great

    • Dicky September 24, 2011

      y does she laugh

    • Billyboy September 4, 2011

      The title says it all. Fantastic!

    • jjohn August 23, 2011

      la mujer mas linda la amo asi sea en video eres espetacular me vengo cada vez q te veo soy fiel aty me masturbo 2 veces diarias por ty love sigue asi quiero mas videos tuyos amos

    • gg August 22, 2011

      her pussy is to die for

    • sexx September 12, 2011

      holy crap i literaly watch this vid again an again.kayden is so fuckin hott!!!!

    • hum dinger September 12, 2011

      I gotta hand it to Twistys...the women, the camera work and over all production, awesomely erotic!

    • Horny man September 24, 2011

      She is the most beautiful woman I have ever seen in my life

    • Mark September 20, 2011

      Your so hot id love to have your clone every where I go so I can enjoy you doing what I want when I want and where I want

    • Fuck yeah September 13, 2011

      She is so fucking hot!

    • Tut October 24, 2011

      Name?

    • Stezzymonk October 24, 2011

      Shes sooo cute her pussy has gotta be so tight

    • fuck yes December 4, 2011

      Wow that was amazing. This is one of my favorite video

    • fuck yes December 4, 2011

      Wow that was so amazing

    • king November 24, 2011

      twistys rocks !!

    • onn November 20, 2011

      nice twat

    • Anonimo December 5, 2011

      SExy

    • darker haired girl December 6, 2011

      Wow! Hot! That dark haired girl has beautiful eyes

    • yyyyuuuuummmmm December 14, 2011

      They are so hot love the pussy licking

    • SEXY December 13, 2011

      TO ALL READERS: PLEASE BE AWARE SHE WAS VERY SEXY. AMAZING OUT OF THIS WORLD. HOWEVER GEORGIA JONES IS THE BADDEST BITCH INTO THE GAME TODAY. JENNA JAMINSON PASSED THE TORCH DOWN. SO ALL YOU PORN PRODUCERS YOU BETTER FIND GEORGIA JONES. EVEN THOUGH SHE ONLY DO WOMEN, THAT IS ALRIGHT WITH ME.

    • lover December 10, 2011

      she is great

    • Jethrow Haynes November 19, 2011

      This is literally the most beautiful woman in the world. Hard to believe anyone this good lookin exist

    • Ian November 18, 2011

      You didnt even catch him

    • Columbo October 31, 2011

      Im proud of Redban now... wow

    • No porn October 28, 2011

      Jesus loves you all

    • 8==D [ ] October 28, 2011

      wow her pussy gotta be tight

    • Columbo November 3, 2011

      Redban FTMFW!!! I gotta know the secrets to pull that kind of ass.

    • metepigas November 5, 2011

      te quiero meter mi piga por tu culo de donde eres te qiero meter a cuanro te vendes

    • Name November 17, 2011

      Her name is Mili Jay

    • barry November 14, 2011

      booring i think she was sleeping when shewas taping this clip. . .

    • Smirk November 5, 2011

      The hottest girl in this planet ... Marry me kayden

    • Gino38 August 7, 2012

      Kayden is very very hot,great girl with a stunning body....

    • guest August 7, 2012

      Great !

    • ilovepussysomuch July 23, 2013

      Wow.I cum so hard

    • alii July 4, 2013

      saaaah

    • Post As...eita gostosa June 22, 2013

      Say Something...

    • liebster June 12, 2013

      She IS a beauty!

    • geronimo July 24, 2013

      i want to see her all day through and have a 24 h orgasm with her. super

    • V'rybuddy August 11, 2013

      This is just gorgeous! The way she is, the way she plays with herself, ans with us. How delicious she is! How cute and sensual, charming. Her little screams. W must tell that the ways film maker catches her is really great, simply great!!!

    • Glenn October 1, 2013

      Kayden is a stunning young lady, and her playful trip to orgasm is as pleasurable to view as it was for her to come!

    • I am ready for you September 19, 2013

      Beautiful woman with gorgeous body and a pussy that would like to be filled with a hard cock that fills her hot cunt with cum.

    • Nate September 9, 2013

      This is the hottest tease I've ever seen! Blew my load so hard.

    • camac93 June 1, 2013

      I love how when Kayden orgasms, you know it's for real. She is just beautiful when she masturbates.

    • Jannek May 20, 2013

      Thanks, so beautifull, so natural, so pure... Amazing!!!

    • love oral March 25, 2013

      one of the most beautiful ladies ever and one of the most beautiful edible pussies. She can cum in my mouth anytime

    • niceman18cm March 21, 2013

      tnx for that cum!!!!

    • The+hottest March 21, 2013

      Brea,+youre+the+perfect+woman.+So+stunning!+There+simply+is+no+hotter+girl,+seriously!

    • chacha691235 March 25, 2013

      I+will+became+lesbian+for+her

Loading Comments

Suggest Video Details

Select the details below that best describe this video. We appreciate your assistance and will use this information to improve our service to you.

Current Categories

All Categories

(Select all that apply)

Production Quality

or

Tag a Pornstar

Recognize a pornstar in this video? Help make pornstars easier to find on YouPorn by telling us who is in this video.

Name a Pornstar

Please select a pornstar

Download Video

Embed Video

Select and copy code

Link

Confirmation

Are you sure you want to remove this video from your favorites?

Confirmation

Are you sure you want to unsubscribe from the channel? You will no longer see this channel or new content from this channel in your Subscriptions area .
No, stay subscribed!
Yes, unsubscribe me.
Add to Favorites
Add to collection...
    + New Collection