You have Adblock enabled.
Adblock has been known to cause issues with site functionality. If you experience any difficulties, please try disabling Adblock.

Angelina Jolie - Sex Scene

Background
Ad by Traffic Junky
83%
rating
(25050 ratings)
Flag this video
Please send any copyright reports to: youporn.com
@copyrightcomplianceagency.com
Thank you.
Reason (optional):
Submit
The flag request could not be submitted. Please try again later. Thank you.
The flag request has been successfully sent.
24,669,188
August 13, 2008
By: Anonymous User
Tags:

This video is part of the following collections:

Advertisement
Resume

Video Description:

Angelina Jolie - Sex Scene

    All Comments (323)

  • Please enter your name.

    Please enter your message.

    Sorry, could not submit your comment.

    Thank you for submitting your comment! All comments are moderated and may take up to 24 hours to be posted.

    • N/A August 22, 2011

      I would fuck Angelina's brains out. Am I a pervert for using that language?

    • SYRON August 8, 2011

      nice film

    • rarw February 5, 2011

      im i the only one that masturebated?

    • King August 20, 2011

      Nice !

    • VERGA August 15, 2011

      QUE COGIDA TAN RICA ANGELINA JOLIE SAVE CHIMAR

    • Ore August 9, 2011

      Bravo, Banderas!

    • Mat August 7, 2011

      Angelina and Antonio should totally invite Brad Pitt in for a sexy threesome!

    • Pornlover73 July 25, 2011

      Bestimmt geil sie zu ficken, Was fuer ein Body geile Frau yeah

    • Joakim jolie August 20, 2011

      i have fucked her 2 times and i have been together with her for about 3years. i think that this is to much sex...

    • wood July 24, 2011

      did they really fuck? probably off camera

    • bruno mars... August 22, 2011

      u want my cock...

    • HS July 12, 2011

      You watch this scene and tell me we're not monkies.

    • Indianguy August 17, 2011

      I love her body....its pretty soft.. I find her awesome to masturbate over.. ahhhhh............ I just cummed... Woah.... So much of SEMEN !! Cool !

    • fuck August 16, 2011

      i wanna fuck u. can u give me urs

    • Troublemaker.in August 31, 2011

      She is so cute

    • guymandude August 3, 2011

      i bet that's a great film... _>

    • Zack04 July 27, 2011

      No I think it's not Angi ...

    • Huh? July 26, 2011

      Remy, are you the person who fucked her in this scene? If so, lucky you!!!!!!!!!

    • josh July 26, 2011

      was that banderas boning her

    • sahil July 29, 2011

      sexy angelina i love uuu baby

    • zek September 1, 2011

      wow is tis 4 real??????????????

    • FFfangirl October 21, 2011

      @MR Sexy sorry, x'D Im taken

    • MR sexy October 18, 2011

      can i spend a night with FFangirl

    • FFfangirl October 14, 2011

      ._. fucking hottest sex scene ever!!!!

    • hotttie October 7, 2011

      ITs just so passionate i could cry

    • MR Sexy October 23, 2011

      you decide

    • sexygiirl October 24, 2011

      thats so hot! omg... this is really angelina...!

    • the sucker November 4, 2011

      wish dat i could be with her

    • MY DREAMWOMAN November 2, 2011

      i looooove this woman i would do EVERYTHING for a night with her. she could even fuck me in the ass with a dildo ^^

    • Swissmonk October 26, 2011

      I love how she is kissing

    • miguel October 4, 2011

      i love you angelina i need to have sex with you

    • 4 man 1 vid October 2, 2011

      man 1: wtf r u doing il love u man 2:ur boobs r great man 3:ur ass is so nice man 4:i wn t to have sex with u

    • ukea September 11, 2011

      nice 1 angelina its very romantic

    • sah.. September 7, 2011

      "original sin" u really make rule.,., nice movie with nice sex scene very romantic

    • dude September 5, 2011

      damn, they real fucked, i dont think they they are acting

    • JaneDeer September 12, 2011

      To many positions for my liking, but Antonio is Fucking gorgeous

    • pierfra September 19, 2011

      me cojoni si che scopata!

    • big dick October 1, 2011

      me also wana fuck you man

    • Kitty September 22, 2011

      Antonio is so sexy! ... But Angelina has lost to much weight for my taste, really... you can see it if you check out her arms and chest

    • ffg September 21, 2011

      the scene was taken from the movie "Original Sin".

    • Lover July 5, 2011

      LUCKY GUY!!!!!!!

    • Giftet P-Nizz July 3, 2011

      he's a luky one isn't he ??? ^^

    • Emmet April 21, 2011

      I tought it would be better. Way too much kisses at the start

    • romo April 21, 2011

      this is a very fucking video and i want sex with her

    • aj pers April 20, 2011

      nice video....so hot and Angelina was absolutely very sexy.....

    • DIE--EGO April 26, 2011

      That was so fucking hot i will like to put my----- into her. Oh yeah bits to masturbate

    • nazipower88 April 29, 2011

      OMG!!! she is perfect man i realy wanna fuck her !!!

    • sperminator May 2, 2011

      she's beautiful.

    • Iloveyou May 2, 2011

      in fact...they don't make sex!it's just the move of doing sex!

    • Angelina Jolie lover May 1, 2011

      i fucked you

    • Madi April 11, 2011

      i lov jolie..i wish i could do that with her...al nite lon...she is jus perfect in everyway..

    • jack April 8, 2011

      really , i love her ...... and i wanna fuck very very hard............

    • GFG March 29, 2011

      IYOT TTA

    • UrLover March 26, 2011

      i wanna fck her so hard

    • Fed March 25, 2011

      Remy esta escena no es real, aprende un poco antes de hablar LOGI!!!

    • good sex March 29, 2011

      dude she is soooooooooo sexy man i wish i coud fuck her vagina ill do it good for her

    • fuck April 2, 2011

      antonio you lucky son of a bitch

    • prettyxP April 4, 2011

      she's hot..he's hotter.....but brad's way better..my hugest crush!

    • green April 4, 2011

      jolie is the best.

    • weirdo April 3, 2011

      wtf happened to the audio? is that the original track?

    • rafi boy May 6, 2011

      angelina is so sexy!!

    • your mother fucker May 7, 2011

      angelina ilove you and your breast

    • pl June 11, 2011

      so majestic fuck

    • Planet Sex June 8, 2011

      Antonio Banderas Lucky Man Ever... Fucked The Most Beutiful Woman in The World.. Gzzzzzz

    • sexy boy May 31, 2011

      i wish she is with me in the bed and i will be fucking her 24*7 she is so sexyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    • porn star June 15, 2011

      atleast show us pussy one 's

    • Angelina Jolie & Antonio June 18, 2011

      Angelina Jolie & Antonio Banderas POOR BRAD PITT!

    • Fan July 2, 2011

      does brad pitt know about this? hahaha

    • xxxxxxxxx June 23, 2011

      shes so sexy. i wish i waas with her in a one night stand.her booobs r the best.masturbated

    • ZAED June 21, 2011

      ILOVE ANGELINA AND ANY GIRL WHO SIMILER TO HER , ILOVE HER , IT'S MY DREAM TO KISS HER PUSSI ONCE , OHHHHHHHHHHHHHH SHE IS SO SEXY

    • shhit! May 30, 2011

      nice scene...sooo hot!!!!!!!!!!!!11

    • Ali May 29, 2011

      is that real man

    • meh May 17, 2011

      she has a better one in "taking lives"

    • ...... May 10, 2011

      she is a normal women. like any women

    • fuck May 10, 2011

      fuck....i wanna him joli /....ahhhhhhh

    • andra May 19, 2011

      sipp...top...

    • kk May 21, 2011

      hmmmmmaaaahh......nice ovaryyy.....i wish my testis in her ovary..

    • mmh-... May 27, 2011

      antonio banderas is sooo hot

    • ranga May 27, 2011

      hai this very good parfomans

    • omg May 21, 2011

      is this in a movie ?and if can you tell the title... :D

    • antonio banderas November 9, 2011

      I wanna fuck that angevina

    • Cum lover November 12, 2011

      Wow that woz so fucking hot I'm wet comment if u wanna fuck me

    • koko January 23, 2013

      myaw

    • sex is my thing,so fuk me January 17, 2013

      Fuckin good baby.I'm gunna go have some sex.good shit

    • pavan January 9, 2013

      i want she

    • Pussylickerz January 2, 2013

      she is fucking hot!!!

    • NIcolas January 25, 2013

      good very good !!!

    • 123 January 31, 2013

      They+both+suck

    • fuck me February 18, 2013

      i want to fuck her so bad and cum on her face

    • nike February 15, 2013

      very good

    • ms.xxx January 31, 2013

      This is from the movie Original Sin... With Antonio Banderas... It's a nice movie...

    • MR.Understand December 19, 2012

      and this movie became a Golden Raspberry Award???

    • Pratik Shrestha December 6, 2012

      It seems that this woman is really addicted towards tight vaginal fucking.

    • ovi September 8, 2012

      so nice

    • Lani September 6, 2012

      Anyone knows the name of this movie?

    • Fox August 31, 2012

      Angelina is the best chick ever born!!!!

    • Sojata September 18, 2012

      She looks like a meth addict with her boney body, tattoos and giant lips.

    • Aditya October 1, 2012

      very hot my jaan

    • MrSquirtloverlover November 11, 2012

      I want britney to squirt that pussy juice all over me mmmmmmmmm

    • Horny boy October 11, 2012

      she is like my friends mom

Loading Comments

Suggest Video Details

Select the details below that best describe this video. We appreciate your assistance and will use this information to improve our service to you.

Current Categories

All Categories

(Select all that apply)

Production Quality

or

Tag a Pornstar

Recognize a pornstar in this video? Help make pornstars easier to find on YouPorn by telling us who is in this video.

Name a Pornstar

Please select a pornstar

Download Video

Embed Video

Select and copy code

Link

Confirmation

Are you sure you want to remove this video from your favorites?

Confirmation

Are you sure you want to unsubscribe from the channel? You will no longer see this channel or new content from this channel in your Subscriptions area .
No, stay subscribed!
Yes, unsubscribe me.
Add to Favorites
Add to collection......
    + New Collection